دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1400 - 12:00
شیری در گفت‌وگو با آنا:

نمایش درخشان پرسپولیس ادامه خواهد داشت/ سرنوشت صعود تراکتور دست خودش است

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: نمایش درخشان پرسپولیس ادامه خواهد داشت و این تیم می‌تواند بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
کد خبر : 576924
علی شجاعی فرشاد فرجی پرسپولیس گوای هند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شب گذشته سه نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبا رفتند و نتایج متفاوتی را رقم زدند. پرسپولیس با شکست گوآی هند صعودش را به عنوان صدرنشین تا حدود زیادی قطعی کرد. تراکتور با برتری مقابل نیروی هوایی عراق جایگاهش را در رده دوم جدول حفظ کرد و امیدواری‌اش به صعود افزایش یافت اما فولاد خوزستان که تا اینجای کار عملکرد خوبی داشت با شکست مقابل النصر عربستان به رده سوم گروهش سقوط کرد و امیدهایش برای راهیابی به دور حذفی کمرنگ شد.


مجتبی شیری درباره صعود پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: پرسپولیس در  چند فصل اخیر بازی‌های درخشانی ارائه کرده و در لیگ قهرمانان امسال نیز شخصیت بالای خود را نشان داد و از همان روز اول بازی‌های خوبی انجام داد و بازی به بازی نمایش درخشان‌تری از این تیم دیدیم. انگیزه و باور بازیکنان تیم برای کسب پیروزی بسیار زیاد است و این تیم امیدواری دو چندانی پیدا کرده تا بتواند بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و این بار به عنوان قهرمانی دست یابد.


وی در مورد اینکه برخی معتقدند پرسپولیس در گروه آسانی قرار گرفته و انتظاری به جز پیروزی در چهار بازی اول از این تیم وجود نداشت، بیان کرد: فوتبال ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است و من معتقدم اگر پرسپولیس حریفانش را دست‌کم می‌گرفت و غفلت می‌کرد مطمئن باشید الان در وضعیت مناسبی قرار نداشت. بدون شک تمامی حریفان پرسپولیس حداکثر تلاش خود را کردند تا مقابل این تیم برنده شوند و حتی نماینده کشورمان در دو بازی از رقبایش عقب افتاد و بعد به برتری رسید. مطمئن هستم نمایش درخشان پرسپولیس در مراحل بعدی ادامه خواهد داشت و ثابت می‌شود این تیم با تیم‌های راحتی همگروه نبوده و به صورت کلی گروه آسان در لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد.


پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد ناکامی غیرمنتظره فولاد خوزستان مقابل النصر عربستان که این تیم را به رده سوم جدول تنزل داد یادآور شد: فولاد خوزستان اسیر خستگی غیرمنتظره‌ای شد. البته که کم‌تجربگی نفرات این تیم و غیبت چهار بازیکن مؤثر تیم به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا موجودیت نماینده سرخ‌پوش کشورمان تحلیل برود و این مشکلات کار دست این تیم داد.


وی ادامه داد: بضاعت فوتبال بدون شک در سطح النصر عربستان نبود. در بازی شب گذشته این تیم دیدیم که عبدالرزاق حمدلله مهاجم النصر توانست نتیجه مسابقه را یک تنه تغییر دهد. او پاس گل اول را حرفه‌ای داد و حرفه‌ای‌تر گل دوم را به ثمر رساند. البته که اشتباه مدافعان فولاد در گل‌های حمدلله بی‌تأثیر نبود. نماینده خوزستانی کشورمان اگر می‌خواهد از گروهش صعود کند باید در دیدار بعدی مقابل تیم قدرتمند السد قطر کوچک‌ترین اشتباهی نداشته باشد و اجازه ندهد حریف تمرکزش را بر هم بزند. در صورتی که فولاد مقابل السد برنده شود آن‌وقت سرنوشت صعود این تیم از گروه D در دستان خودش خواهد بود.


شیری درباره پیروزی تراکتور مقابل نیروی هوایی عراق عنوان کرد: نماینده سرخ‌پوش تبریزی ایران تا اینجا حداکثر تلاشش را کرده تا از گردونه مسابقات حذف نشود. شب گذشته هم پیروزی باارزشی را برابر نماینده عراق رقم زد. تراکتور در شرایطی در رتبه دوم گروهش قرار دارد که صعود از گروه B بستگی به عملکرد خودش دارد. وضعیت این تیم مناسب است و اگر در دیدار بعدی مقابل پاختاکور ازبکستان بازنده نباشد، برای صعود از گروه وضعیت بسیار خوبی خواهد داشت و در روز پایانی مقابل شارجه امارات می‌تواند به خوبی بازی را مدیریت کند تا بتواند از گروهش صعود کند. اکنون که سرنوشت نماینده تبریزی ایران دست خودش باید از وضعیت موجود استفاده کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی شیری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته