دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده ولی فقیه در سپاه میانه:

آمریکا و اسراییل به دنبال پیاده کردن انواع ترفند‌ها و نفوذ‌ها در نظام اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه میانه در بیان بحث نفوذ‌ها و جریانات دشمن خاطرنشان کرد: رویکرد و سناریوی جدید آمریکا و اسراییل، بحث انواع نفوذ‌ها و جریانات بر علیه کشور ما است و در تلاش هستند با پیاده کردن انواع ترفند‌ها و نفوذ‌ها، حاکمیت نظام را از بین ببرند.
کد خبر : 57648

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسن امیرنژاد در نشست گفتمان دانشجویی با موضوع «گفتمان دینی» که با حضور جمعی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهدافی که دشمنان نظام دنبال می‌کنند این است که می‌خواهند به صورت مستقیم و غیرمستقیم توطئه تجزیه طلبی در بین اقوام مختلف ایرانی را پیاده کنند.


امیرنژاد افزود: در کنار طراحی و اجرای توطئه‌های متعدد امنیتی و نظامی و... استفاده از جریان نفوذ با هدف استحاله نظام اسلامی و منحرف ساختن انقلاب از مسیر اصلی، یکی از راهبردهای عمده دشمنان در ۳۴ سال گذشته بود.


وی ادامه داد: در فتنه سال ۸۸ نفوذ سیاسی با ملایمت و نرمش خاصی از طرف برخی کشور‌ها در درون جامعه و لایه‌های پایین کشورمان مشاهده شد که بیانگر این امر است.


نماینده ولی فقیه در سپاه میانه یادآور شد: یکی از راه‌های نفوذ دشمن، تغییر رفتار مردم، جنگ نرم افزاری، ایجاد فضاهای نامناسب مجازی برای جوانان کشور و ترویج فساد اخلاقی است که می‌خواهند مردم را به این سمت و سوی بکشانند.


وی با بیان اینکه دشمنان در تجزیه و تحلیل علل ناکامی خود در رویارویی با جمهوری اسلامی دریافتند که سه مانع اصلی بر سر راه تحقق اهداف آنها در ایران وجود دارد، بیان کرد: حاکمیت فرهنگ و ارزش‌های دینی و اسلامی، نظام سیاسی مبتنی بر دین با محوریت ولایت فقیه و پشتوانه‌های مردمی انقلاب اسلامی و حکومت دینی سه مانع اصلی برای رسیدن دشمن برای رسیدن به اهدافش است.


امیرنژاد، دیگر اهداف و راه‌های نفوذ دشمن را یادآور شد و گفت: مشروعیت نظام، شبهه و شایعه افکنی، ایجاد بی‌ثباتی سیاسی، ایجاد اختلاف و شکاف بین مسئولان عالی رتبه نظام، انحراف ذهن مردم از دشمن اصلی، تحریف و تغییر شعارهای اصلی دینی و انقلابی، نفوذ در اصحاب رسانه و گروه‌های مختلف از دیگر اهداف نفوذ دشمن است.


وی تاکید کرد: همه ملت ایران در زیر خیمه و پرچم ولایت فقیه بوده و ستون خیمه نیز‌‌ همان مقام معظم رهبری خواهد بود و آن امنیتی که در کشور ما وجود دارد در هیچ جای دنیا نیست. سیاست ما سیاست انقلابی و شجاعتی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب