دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1394 - 12:16

نایب قهرمانی واحد اسلامشهر در مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نایب قهرمان مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی خاوران مشهد شد.
کد خبر : 57543

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تیم سازه‌های ماکارونی واحد اسلامشهر با حضور در ششمین دوره مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی خاوران مشهد که با رقابت ۳۰۰ نفر از دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی از ۸۰ دانشگاه دولتی، آزاد اسلامی، غیرانتفاعی، پیام نور و علمی کاربردی برگزار شد؛ توانست با برتری بر دیگر شرکت‌کنندگان در گرایش راندمانی، مقام نائب قهرمانی این بخش را به نام خود ثبت کند و بر سکوی دوم این دوره از مسابقات تکیه زند.


در این دوره مسابقات سراسری سازه‌های ماکارونی؛ ۳۷ تیم در گرایش راندمانی و ۴۲ تیم در گرایش سنگین به رقابت با یکدیگر پرداختند که در گرایش راندمانی تیم آیسیویلر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با راندمان ۷۹۸. ۴۴ رتبه اول و تیم کینو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز با راندمان ۷۸۰. ۳۶ نیز مقام دوم را به نام خود ثبت کردند و تیم ثامن بریج از دانشگاه سجاد مشهد با راندمان ۶۸۵. ۸۴۹ موفق به کسب مقام سوم شد.


در گرایش سنگین نیز تیم تراس از دانشگاه یزد با تحمل وزن ۷۰۳. ۴ کیلوگرم اول؛ تیم نورس ایست بریج از دانشگاه آزاد شیروان با تحمل وزن ۷۰۲. ۴۶ کیلوگرم دوم و تیم کانون نظام مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی محمودآباد با تحمل وزن ۶۷۷. ۱۷ کیلوگرم سوم شد.


ایمان رستم‌نژاد، محسن عیوضی، وحید رضا شاهینی، زهرا افشار، الناز حضرتی، سمیرا شاهسوند به راهنمایی دکتر احسان حقیقت خرازی اعضای تیم سازه‌های ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر را در این دوره از مسابقات تشکیل دادند.


شرکت کنندگان در ششمین دوره مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی خاوران مشهد با ۱۱۰ سازه ماکارونی در چهار گرایش سنگین، راندمان، طراحی المان و دانش‌آموزی با هم به رقابت پرداختند.


با کسب این رتبه، شمار عنوان‌های کسب‌شده از سوی تیم سازه ماکارونی اسلامشهر به ۴ رتبه ملی در یک سال گذشته رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته