دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1400 - 09:51
توماس توخل:

گل آکروباتیک پورتو عصبی‌ام کرد/ چلسی شایسته صعود بود

سرمربی تیم چلسی گفت: گل آکروباتیک پورتو باعث شد تا عصبی شوم و اگر گل دیگری می‌خوردیم همه چیز تغییر می‌کرد.
کد خبر : 574778
توماس توخل

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، چلسی با وجود شکست یک بر صفر مقابل پورتو به پشتوانه برتری 2 بر صفر در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.


توماس توخل در پایان بازی اظهار کرد: گل آکروباتیک و دیوانه‌واری که حریف به ثمر رساند باعث شد تا عصبی شوم. اگر یک گل دیگر می‌خوردیم همه چیز تغییر می‌کرد. البته که تا پیش از گل فرصتی به پورتو ندادیم. تصور می‌کنم که بسیاری منتظر تماشای بازی زیبایی از تلویزیون بودند و می‌توانم قبول کنم که انجام بهترین بازی مقابل پورتو بسیار دشوار است. دیداری پر فشار و سخت را برگزار کردیم. پورتو تیمی تهاجمی بود و خیلی راحت حمله می‌کرد. هر چه از بازی گذشت عملکرد بهتری ارائه کردیم و تیمم لیاقت ثبت کلین شیت را در این مسابقه داشت. در مجموع توانستیم در 180 دقیقه دشوار با شایستگی به دور بعدی صعود کنیم.


سرمربی تیم چلسی خاطرنشان کرد: در لیگ قهرمانان اروپا بازی‌های متفاوتی با لیگ برتر انگلیس داریم و با حضور در این مسابقات احساس رقابت در دیدارهای اروپایی را حس می‌کنیم. بازی‌ها تمام نشده. موفقیتی بزرگ را کسب کردیم و در انتظار تماشای دیگر بازی‌ها خواهیم بود. تمامی بازیکنان تیمم را مورد تمجید قرار می‌دهم و نباید فراموش کنیم که هر سه روز یک بار بازی داریم. اتفاقات دشوار زیادی را به صورت پنهانی انجام دادیم و با همبستگی و نظم و جسارتی که داشتیم نتایج خوبی گرفتیم. در دیداری مهم به برتری رسیدیم و از حضور در جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال هستیم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته