دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1394 - 09:05
معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم پزشکی تهران:

ولایت فقیه محور اتحاد، انسجام و یکپارچگی جامعه اسلامی است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران با تبریک آغاز امامت مهدی موعود (عج)، ولایت فقیه را محور اتحاد، انسجام و یکپارچگی جامعه اسلامی خواند.
کد خبر : 57459

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر خلیل علی محمدزاده در مراسمی که به همت کانون قران و عترت معاونت دانشجویی و فرهنگی و کانون مهدویت سنا دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران برگزار شد، اظهار کرد : فرهنگ انتظار ایجاب می‌کند که بشریت با تقویت ایمان، آگاهی و اخلاق خود، جامعه را از هر گونه ظلم، بی‌عدالتی، گناه و گمراهی محفوظ دارند.


مدیر کل امور فرهنگی واحد پزشکی نیز در این همایش با دعا برای فرج امام عصر (عج) حدیثی از پیامبر اکرم (ص) را یاد‌آور شد و گفت: حتی اگر یک روز از عمر دنیا باقی بماند، خداوند آن روز را طولانی کند تا کسی که هم‌نام و هم‌کنیه اوست، ظهور کند و دنیا را سرشار از عدل و داد کند. این مژدهٔ پیامبر سینه به سینه نقل شده و سرانجام در سحرگاه روز جمعه نیمه شعبان سال ۲۵۵ یا ۲۵۶ (ه. ق) در شهر سامرّا و در عصر خلافت معتمد عباسی چشم به جهان گشود. این چنین بود که کودکی متولد شد، از پدری که میراث‌دار امامت بود.


دکتر میرمسعود فاطمی با توجه به فضیلت‌های روز ۹ ربیع الاول آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) از اسامی این روز: عیدالله اکبر، غدیرثانی، عید فطر دوم، روز فرح شیعه، عید اهل بیت (ع) و روز شکرگزاری نام برد و افزود: این روز شور و شوقی دارد که همه منتظران ظهور آن را گرامی می‌دارند.


دکتر علی عامری، عضو هیات علمی این دانشگاه، نیز گفت: تمام دنیا و جامعه بشری از تمام وعده و وعیدهای زمینی خسته شده‌اند و امیدی به افراد زمینی ندارند، همه به دنبال یک آسمانی هستند و تمام ادیان بزرگ الهی به آمدن منجی اعتقاد دارند و زمین از حجت خالی نمی‌شود.


این مراسم با بالا بردن پرچم امام عصر (عج) برای دومین سال متوالی در محوطه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی به دست علی محمدزاده معاون دانشجویی و فرهنگی به اتمام رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته