دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید سرزده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از واحد بستان‌آباد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در بازدید سرزده از واحد بستان‌آباد از فضاهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اداری این واحد دیدار کردند.
کد خبر : 57417

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سیدجواد انگجی در این بازدید در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش این واحد حضور یافت و با گرامیداشت یاد شهدای اسلام به ویژه شهدای ۸ سال دفاع مقدس، شهدای دانشگاه و شهدای هسته‌ای، هفته پژوهش را به عزیزانی که در راه علم و دانش در کشورمان قدم برمی دارند تبریک گفت.


انگجی با توجه به شتاب علمی کشور تاکید کرد: این امر فقط از طریق پژوهش اتفاق می‌افتد و کسب جایگاه شانزدهم تولید علم کشور در سطح دنیا مرهون فعالیت‌های علمی پژوهشی است.


وی با بیان اینکه کارهایی که در چند سال اخیر به ویژه در دو، سه سال اخیر بعد از حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مورد توجه قرار گرفته، ارتقای کمی و کیفی آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه از طریق توسعه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری از جمله توسعه یکپارچه سازی امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی و نیز گسترش تحصیلات تکمیلی بوده است.


انگجی ادامه داد: باید توجه کنیم تحصیلات تکمیلی کار‌شناسی ارشد و دکتری و تحصیل کرده‌های این رشته‌ها هستند که به کشور عزت و قدرت می‌آورند، آنان می‌توانند از منافع ملی صیانت کنند .


وی درباره نقش دانشگاه‌ها در توسعه علمی کشور و راه اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و اهمیت پژوهش‌های برون دانشگاهی مطالبی را بیان کرد.


در پایان مراسم از پژوهشگران برتر واحد بستان آباد و برنده مسابقات ورزشی و فرهنگی تجلیل به عمل آوردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته