دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس واحد مرند: مسائل اخلاقی و اجتماعی با خردورزی حل می‌شود

رئیس واحد مرند با توجه به اهمیت و توسعه پژوهش در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، گفت: دانشگاه مکان خرد و خردورزی است و با خردورزی مسائل اخلاقی و اجتماعی حل می‌شود.
کد خبر : 57314

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی رضایی در مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشگاه واحد مرند که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و با حضور استادان و دانشجویان برگزار شد، گفت: واژه پژوهش و تحقیقات واژه‌ای شناخته شده برای تمامی صاحبان فکر و اندیشه است و فرهنگ تحقیقات در کشور می‌تواند بسترهایی را برای مطالعه همه جانبه پدید آورد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند بیان کرد: ما دانشگاهیان باید الگوی دانشجویان باشیم تا دانشجویان از عملکرد رفتارمان یاد بگیرند و ما را سرمشق خود قرار دهند.


در ادامه معاون پژوهشی واحد مرند با توجه به لزوم گسترش پژوهش در دانشگاه‌ها اظهار کرد: پژوهش نیروی محرکه و بنیان پیشرفت‌های علمی است اکنون باید اندیشه‌ها و فعالیت‌های علمی و پژوهشی در اولویت فعالیت‌های مراکز علمی قرار گیرد و به آن توجه خاصی کرد.


دکتر محمد طباطبایی افزود: پژوهش یکی از اساسی‌ترین نیازهای بشر برای پیشرفت و توسعة همه جانبة یک کشور است و قدرت و استقلال هر کشوری بر پژوهش و تولید علم استوار است.


در ادامه از پژوهشگران بر‌تر دانشگاه، دکتر داداش‌زاده (گروه علوم پزشکی)، دکتر شهرام باغبان (گروه کشاورزی)، دکتر عبادی آسایش (علوم انسانی)، دکتر حسن‌پور اقدم (گروه علوم پایه) و دکتر نویده مهدوی (فنی و مهندسی) به عنوان پژوهشگر بر‌تر معرفی و قدردانی شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته