دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1394 - 10:20

آغاز دوره‌های دانش‌افزایی مجازی برای استادان دانشگاه آزاد اسلامی همدان

دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از آغاز دوره‌های مجازی دانش‌افزایی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 57262

محمدمهدی شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با بیان اینکه این دوره‌ها از سوی مرکز هم اندیشی استادان با همکاری مرکز آموزش‌های مجازی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تدوین و ارائه شده است، گفت: اعضای هیات علمی دانشگاه می‌توانند با مراجعه به سایت ec.nahad. ir پس از عضویت در سایت و تکمیل اطلاعات بر روی گزینه دوره آموزشی ویژه اساتید کلیک کنند.


وی با بیان اینکه طبق اعلام مرکز هم‌اندیشی استادان این دوره‌ها در دو حوزه معرفتی - قرآنی و فرهنگ – سیاست ارائه می‌شود، افزود: در دروس معرفتی قرآنی گفتارهایی درباره ولایت فقیه، معاد‌شناسی، سلوک اسلامی، تفسیر سوره حجرات، تجوید و آوا‌شناسی قرآن کریم ارائه شده است.


دبیر هم اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهارکرد: در دروس فرهنگ سیاست جریان‌شناسی رسانه، جریان‌شناسی سلفی‌گری، جریان‌های فرهنگی و ضد فرهنگی، جریان‌های فکری ایران معاصر، دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی، روش تحلیل سیاسی، مطالعات امریکا‌شناسی، مفهوم‌شناسی جنگ نرم و آشنایی با شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌شوند.


دبیر هم اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان تصریح کرد: برای این دوره‌ها گواهی الکترونیکی نیز صادر می‌شود و امتیازهای آن برای ماده یک آیین نامه ارتقا قابل محاسبه است.


وی تاکید کرد: با تمهیداتی که مرکز هم اندیشی استادان فراهم کرده است این شرایط خوبی است تا استادان دانشگاه با دسترسی راحت‌تر به محتوای مورد نیاز دسترسی یابند.


شیرمحمدی در باره برگزاری دوره‌های ضیافت اندیشه گفت به طور معمول پنج عنوان اصلی دوره‌های دانش افزایی ضیافت اندیشه سالانه با توجه به نیاز استادان در سه سطح برگزار می‌شود و ممکن است با تغییراتی که در برگرازی این دوره‌ها نیز انجام خواهد گرفت شرایط حضور استادان برای شرکت در این دوره‌ها تسهیل شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته