دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عشق مجازی برای مرد جوان 30 میلیون تومان آب خورد

مرد جوانی که در فضای مجازی دلباخته یک زن جوان شد و برای ازدواج با وی به تمام درخواست های زن شیاد تن داد، نه تنها به عشق مجازی اش نرسید بلکه حدود سی میلیون تومان هم از جیبش رفت.
کد خبر : 57240
به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خراسان ، همین چند ماه پیش بود که مرد جوان صفحه فیس بوک را بهترین راه برای ازدواجش دید .او دراین شبکه اجتماعی با زن جوانی آشنا شد که خود را مطلقه معرفی می کرد و مدعی بود یک فرزند دارد که مریض احوال است و در گیر تهیه مخارج درمان فرزندش است. در همین ارتباط های مجازی بود که پسر جوان دلباخته زن شیاد شد .اما نمی دانست که زن جوان نقشه شیطانی خود را به بهترین نحو ایفا می کند و تمام این حرف هایش نقشه ای برای سرکیسه کردن اوست.


زن شیاد که در مشهد به سر می برد طعمه خود را چندین بار، از تبریز به مشهد کشاند تا همه چیز را عادی جلوه دهد و از طعمه اش سوء استفاده کند. در اجرای نقشه اش هم موفق بود و به بهانه تحصیل دردانشگاه و درمان فرزند مریضش حدود 30 میلیون تومان از مرد جوان گرفت و در مقابل هم وعده های دروغین ازدواج به طعمه اش می داد.

ارتباط های مجازی خواستگار و زن شیاد ادامه داشت تا اینکه مالباخته پی برد زن جوان نه تنها از همسرش جدا نشده است بلکه تمام وعده هایش نیز نقشه ای برای کلاهبرداری از او بوده است.


با روشن شدن پشت پرده نقشه زن جوان، خواستگار دلباخته به سراغ دستگاه قضایی رفت تا با مشخصاتی که از زن جوان در دست داشت او را تحویل قانون دهد .اما پس از آنکه پرونده در شعبه 204 دادسرای مشهد مطرح شد، بازپرس رستگار دستور داد پلیس به سراغ زن کلاهبردار برود، اما پلیس در تحقیقاتش پی برد آدرس های زن جوان نیز غیر واقعی است.

تلاش پلیس همچنان برای دستگیری زن شیاد ادامه دارد .

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته