دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1394 - 15:39

قدردانی از دکتر نوابخش در همایش پژوهش و فناوری استان تهران

«شاخص و مدل‌های موثر هویت در توسعه پایدار شهری» عنوان طرح کاربردی دکتر مهرداد نوابخش رییس واحد تهران مرکزی است که در همایش پژوهش استانی تهران پذیرفته شد.
کد خبر : 57183

به گزارش آنا، در این راستا از رییس واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در همایش پژوهش استانی با محوریت پژوهش و فناوری، عزم ملی و رویکرد جهانی به علت ارائه طرح کاربردی خود با عنوان: شاخص و مدلهای موثر هویت در توسعه پایدار شهری- نمونه موردی شهر تهران به عنوان پژوهشگر بر‌تر تقدیر شد.


از جمله فعالیت‌های علمی و پژوهشی دکتر نوابخش می‌توان به بیش از صد مقاله علمی پژوهشی، ISI، ۱۵ کتاب تخصصی و... اشاره کرد.


سیدحسین هاشمی استاندار تهران در همایش پژوهش استانی که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد با توجه به اهمیت پژوهش در حوزه علوم مختلف گفت: ‌ در کار پژوهش تاخیر توجیهی ندارد به خصوص در حوزه علوم تکنولوژیک باید لحظه به لحظه با علم روز جلو برویم.


استاندار تهران با بیان اینکه انسان به عنوان خلیفه الله با پژوهش می‌تواند ذره‌ای از قدرت مطلق خداوند را بیابد، تصریح کرد: در موفقیت‌ها باید شکرگزار خداوند باشیم تا این فرصت خدادادی را که در اختیار ذات مقدس و مطلق خداوند تبارک و تعالی است توانسته‌ایم به منصه ظهور بگذاریم موضوعی که خود غربی‌ها نیز آن را می‌پذیرند.


از محورهای این همایش می‌توان ترویج فرهنگ و ارتقاء منزلت و جایگاه پژوهش و فناوری، معرفی توانمندی‌های پژوهشی – فناوری و نوآوری استان، تبیین وضیعت موجود پژوهش و فناوری و روند‌ها و آینده در استان، توسعه و تقویت زمینه همکاری حوزه‌های سازمان‌ها و صنایع با پژوهش و فناوری، شناسایی و عرضه یافته‌های بر‌تر پژوهش و فناوری، تشویق و ترغیب پژوهشگران و فناوران برگزیده استان را نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته