دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1394 - 14:24

ثبت گواهی نرم افزار Cadar از سوی عضو هیات علمی واحد همدان در انگلستان

ثبت نخستین گواهی نرم افزار Copt Right همراه با نشان تجاری Trade Mark از سوی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در کشور انگلستان و مالزی انجام شد.
کد خبر : 57121

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ثبت نخستین گواهی نرم افزار Copt Right همرا با نشان تجاری Trade Mark توسط منصور اسماعیل­پور عضو هیات علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی همدان در کشورهای انگلستان و مالزی انجام شد.


این نرم افزار که اختصارا Cadar""نامیده می‌شود یک نرم افزار علمی در حوزه داده کاوی است که ابزاری برای پیش پردازش داده­، دسته بندی، خوشه بندی، کاوش الگوهای پرتکرار و بصری سازی داده ها است.



این نرم افزار بر اساس مدل جدیدی از ساختار ماشین­‌های یادگیری ایجاد شده است، نرم افزار Cadar"" ماحصل 2 عنوان مقاله ISI و یک عنوان کتاب بوده که توسط مخترع منتشر شده است.


این نرم افزار بصورت رایگان جهت استفاده پژوهشگران در حوزه داده کاوی بر روی اینترنت قرار گرفته است و قابل دانلود بوده و از تمامی امکانات آن بدون هیچ محدودیتی می توان استفاده کرد.


ثبت این نرم افزار در کشور مالزی و انگلستان درقانون کپی رایت بعنوان یک اختراع بین المللی (patent) است و نشان تجاری ثبت شده آن ارزش بین المللی دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته