دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1394 - 11:47

مسابقات پینگ‌پنگ کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مسابقات پینگ‌پنگ کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به مدت دو روز به میزبانی واحد بوشهر در سالن شهید محسن چکاه مجموعه ورزشی امیرالمؤمنین (ع ) برگزار شد.
کد خبر : 57058

به گزارش خبرگزاری آنا، مسابقات پینگ پنگ کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با حضور تیم‌های بوشهر، دشتستان، گچساران ، یاسوج ، دیلم و گناوه به مدت دو روز به میزبانی واحد بوشهر در سالن شهید محسن چکاه مجموعه ورزشی امیرالمؤمنین (ع ) برگزار شد.


مدیر روابط عمومی واحد بوشهر در این باره گفت: این دوره از مسابقات با حضور پنج تیم در رشته تیمی و 21 ورزشکار در رشته انفرادی به‌صورت تک حذفی برگزار شد.


سیدمرتضی محمودی ادامه داد: در مسابقات تیمی این دوره، تیم‌های گچساران ، یاسوج و دیلم به ترتیب به مقام های اول تا سوم کسب کردند.


وی افزود: در بازی‌های انفرادی نیز پس از برگزاری مسابقات، محمد پوربهی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد دیلم، اکبر فلاحتکار از واحد بوشهر حائز رتبه‌های اول و دوم شدند.


محمودی در باره مقام سومی نیز گفت: احمد سلیمانی از واحد بوشهر و سید علی تربون از واحد گناوه به طور مشترک به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته