دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1399 - 15:41
روزبهانی خبر داد؛

حل مشکل تشکل‌های سیاسی اسلامی در برگزاری انتخابات با «سامانه امتداد»

سرپرست اداره کل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی سامانه امتداد برای برطرف شدن مشکلات برگزاری انتخابات تشکل‌ها در دوران کرونا خبر داد.
کد خبر : 569698
IMG_4240.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، محمد روزبهانی در جمع دبیران تشکل‌های اساتید و دانشجویی شرکت‌کننده در همایش تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از اجرای رویداد «حل تمرین» با هدف ورود واقعی تشکل‌های دانشجویی به حل مسائل کشور خبر داد و گفت: از ابتدای اسفند این طرح را به‌منظور حضور بیشتر دانشجویان در رخدادها کلید زده‌ایم.


وی تعداد تشکل‌های دانشجویی دانشگاه را 180 تشکل عنوان و اظهار کرد: از این تعداد بیش از 120 تشکل کاملاً فعال هستند، یعنی پس از برگزاری انتخابات به‌صورت قانونی در حال انجام فعالیت هستند، در بخش اساتید نیز 110 تشکل داریم و امیدواریم فعالیت و اثربخشی این تشکل‌ها بیشتر شود.


 سرپرست اداره کل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی مشکل نبودن دانشجویان در دانشگاه‌ها به‌دلیل بیماری کرونا را عاملی در کمرنگ‌شدن فعالیت‌های دانشجویی دانست و افزود: با توجه به موضوع کرونا برای برگزاری انتخابات تشکل‌های دانشجویی زیرساختی تهیه شده و سامانه‌ای با نام «امتداد» برای جمع‌آوری و دستیابی به اطلاعات تشکل‌ها در دسترس قرار گرفته و تا امروز چند تشکل در استان‌های مختلف از طریق این سامانه انتخابات خود را نیز به‌خوبی برگزار کرده‌اند.


روزبهانی با بیان اینکه در این سامانه همه قواعد مربوط به انتخابات در آن لحاظ شده است،  بیان کرد: ثبت‌نام و شناسایی اعضا، فرایند کاندیداتوری نامزدهای شورای مرکزی، تأیید صلاحت آنان توسط دبیر و ساختارهای دانشگاه، برگزاری انتخابات، تبلیغ نامزدها و اعلام نتایج از طریق این سامانه انجام می‌شود.


به گزارش آنا، در ادامه این نشست دبیران تشکل‌های اساتید و دانشجویی کرمان به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود در آستانه انتخابات پیش‌رو پرداختند و قبل از این نشست با حضور هیئت رئیسه دانشگاه افشین صالحی به‌عنوان نماینده رئیس دانشگاه در امور تشکل‌های سیاسی اسلامی استان کرمان معرفی و از تلاش‌های محمدعلی سعادتی در دوران تصدی این پست قدردانی شد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته