دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1399 - 10:06
آندره‌آ پیرلو:

واکنش عالی به گل لاتزیو داشتیم/ رونالدو برای بازی با پورتو استراحت کرد

سرمربی تیم یوونتوس گفت: پیش از مسابقه با لاتزیو توافق کردیم تا کریستیانو رونالدو برای بازی با پورتو استراحت کند.
کد خبر : 569306
_13.png

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یوونتوس با کسب پیروزی 3 بر یک مقابل لاتزیو امیدهایش را برای قهرمانی در سری A ایتالیا زنده نگه داشت و از سویی دیگر خود را آماده دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو کرد تا بتواند شکست 2 بر یک دور رفت را جبران کند. جالب اینکه کریستیانو رونالدو مقابل لاتزیو بازی نکرد تا با آمادگی کامل مهیای بازی با پورتو شود.


آندره‌آ پیرلو درباره برتری مقابل لاتزیو و بازی نکردن رونالدو به «اسکای اسپورت» ایتالیا اظهار کرد: رونالدو در 8 یا 9 بازی متوالی در زمین بود و پیش از این مسابقه توافق کردیم تا برای بازی با پورتو استراحت کند. فراموش نکنیم کریستیانو یک ارزش افزوده برای یوونتوس است و برتری مقابل لاتزیو در غیاب او کار بزرگی بود که بازیکنان تیم انجام دادند.


وی در مورد اینکه تیمش بازی باخته را با پیروزی عوض کرد، بیان کرد: به دلیل اشتباه خودمان گل خوردیم و شروع مناسبی نداشتیم اما در ادامه توانستیم سه بار دروازه لاتزیو را باز کنیم. واکنش تیم عالی بود و با وجود مصدومان زیادی که داریم بازی عالی را ارائه کردیم. درجا نزدیم که این مهم‌ترین مسئله است و سه امتیاز گرفتیم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته