دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آندره‌آ پیرلو:

مقابل اینتر شکست بدی خوردیم/ نمایش ضعیف یوونتوس غیرمنتظره بود

سرمربی تیم یوونتوس گفت: نمی‌توانستیم ضعیف‌تر و بدتر از این بازی کنیم و برابر اینتر شکست بدی خوردیم.
کد خبر : 557431
056.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یوونتوس در بازگشت به ورزشگاه سن سیروز شرمنده شد و مقابل اینتر تن به شکست 2 بر صفر داد تا فاصله‌اش با صدر جدول هفت امتیازی باقی بماند و در صورتی که امشب میلان در خانه کالیاری فاتح میدان شود این فاصله به 10 امتیاز هم افزایش پیدا کند.


آندره‌آ پیرلو در پایان مسابقه بهانه‌ای برای شکست تیمش نداشت و گفت: از ابتدا نگرش اشتباه داشتیم و وقتی شما عزم راسخ را برای پیروزی در دوئل را ندارید کار دشوار می‌شود.


سرمربی یوونتوس ادامه داد: وقتی به زمین قدم گذاشتیم از بازی تهاجمی اینتر هراسان بودیم. بنابراین فقط روی دفاع تمرکز کردیم و حتی با این کار به فکر طراحی ضدحمله نبودیم. به اینتر اجازه دادیم ابتکار عمل را به دست بگیرد و آنها در این شرایط ویرانگر می‌شوند.


پیرلو افزود: کیفیت فردی تنها در صورتی می‌تواند به تیم کمک که ابتدا از نظر جسارت و قاطعیت با مخالفت مطابقت داشته باشید. این کار را نکردیم و نتیجه به سود حریف رقم خورد. شکست بدی خوردیم، نمی‌توانستیم ضعیف‌تر و بدتر از این بازی کنیم و غیرمنتظره بود اما باید سر خود را بلند کنیم و برای چهارشنبه و تقابل جام حذفی برابر ناپولی آماده شویم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته