دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1394 - 14:57

قهرمانی واحد بوشهر در مسابقات والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد

مسابقات والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با حضور تیم‌های بوشهر، دشتستان، گچساران و یاسوج به مدت دو روز به میزبانی واحد بوشهر برگزار شد.
کد خبر : 56895

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، مدیر ورزش واحد بوشهر با بیان این خبر، گفت: این دوره از مسابقات با حضور چهار تیم به‌صورت دوره‌ای و با پیروزی در دو ست از سه گیم برگزار شد.


روح‌الله ارشادی ادامه داد: در بازی اول تیم‌های یاسوج و دشتستان رو در روی هم قرار گرفتند که تیم دشتستان موفق شد ۲ بر صفر برنده از زمین خارج شود و در بازی دوم دور اول تیم بوشهر میزبان و گچساران با هم به رقابت پرداختند که گچسارانی‌ها موفق شدند با شکست ۲ بر یک میزبان خود را بدرقه کنند.


وی اظهار کرد: در دور دوم بوشهر با یاسوج به رقابت پرداخت که بوشهر موفق شد ۲ بر صفر بر یاسوج غلبه کند و در مسابقه بین تیم‌های دشتستان و گچساران، دشتستانی‌ها موفق شدند ۲ بر یک بر گچساران چیره شوند.


مدیر ورزشی واحد بوشهر در خصوص نتایج روز آخر و مرحله پایانی به خبرنگار آنا گفت: در این دور تیم یاسوج در مقابل تیم گچساران حاضر نشد و کمیته داوران نیز بازی را ۲ بر صفر به نفع تیم گچساران اعلام کردند.


وی ادامه داد: در بازی فینال گونهٔ این مرحله تیم‌های هم استانی بوشهر و دشتستان با هم به رقابت پرداختند که تیم بوشهر میزبان مسابقات با غلبه ۲ بر صفر بر دشتستان علاوه بر قهرمانی، موفق شدند جام مسابقات را در بوشهر نگه دارند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته