دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1394 - 14:09

معاون پژوهش و فناوری واحد پرند پژوهشگر بر‌تر استان تهران شد/ قدردانی استاندار تهران

دکتر سعید ذاکر بستان‌آباد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند عنوان پژوهشگر بر‌تر استان تهران در سال ۱۳۹۴ را کسب کرد.
کد خبر : 56859

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این راستا مهندس سید حسین هاشمی استاندار تهران و دکتر امین حکیم دبیر همایش پژوهش و فناوری استان تهران با اعطای لوح تقدیر از معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند به عنوان پژوهشگر برتر قدردانی کردند.


متن تقدیرنامه ایشان از سعید ذاکر بستان‌آباد به شرح زیر است:


جناب آقای دکتر سعید ذاکر بستان آباد


اقتدار علمی کشور و دستیابی به قله‌های رفیع علمی و فناوری در عرصه داخلی و بین المللی، در سایه تلاش و کوشش پژوهشگران، اندیشمندان و فناوران فرهیخته‌ای است که با جهاد علمی خویش، اقتدار ملی را برای ایران اسلامی به ارمغان می‌آورند.


بدینوسیله با گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری از تلاش مجدانه و گام‌های هدفمند جنابعالی که مفتخر به کسب عنوان پژوهشگر بر‌تر استان تهران شده‌اید، صمیمانه قدردانی به عمل می‌آید.


توفیق خدمت صادقانه به نظام در سایه توجهات الهی و موفقیت در عرصه‌های علم و پژوهش را برای شما خواستاریم.


به گزارش آنا، همایش پژوهش استانی روز گذشته با موضوع تجلیل از پژوهشگران، فناوران و طرح‌های بر‌تر استان تهران با حضور سیدحسین هاشمی استاندار تهران، دکتر کی‌نژاد عضو شورای عالی فرهنگی، محمد امامی امین معاون استاندار و نماینده استاندار در همایش، جمعی از معاونان آموزش و پژوهش دانشگاه‌های استان تهران، جمعی از نمایندگان مجلس، معاونان و مدیران استانداری تهران، فرمانداران و بخشداران استان و پژوهشگران بر‌تر کشور و برگزیدگان جشنواره‌های مختلف ملی در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته