دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1394 - 09:43
2 خبر/

قهرمانی سما اهواز در مسابقات بین‌دانشگاهی «جام گرامیداشت شهدای مدافعان حرم استان خوزستان»

مسابقات دانشجویی فوتسال بین دانشگاهی شهر اهواز به همت بسیج دانشجویی استان و اهواز برگزار شد. تیم دانشجویان سما اهواز در این مسابقات به مقام قهرمانی دست یافت.
کد خبر : 56753

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این مسابقات که با عنوان جام گرامیداشت شهدای مدافعان حرم استان خوزستان با شرکت سیزده تیم از دانشگاه‌های منتخب شهر اهواز از جمله مرکز آموزشی و فرهنگی سما اهواز، جهاد دانشگاهی خوزستان، مجتمع علمی آموزشی صنعت آب و برق خوزستان، دانشگاه فرهنگیان خوزستان (رسول اکرم)، دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید چمران (بیست و دو بهمن)، دانشگاه پیام نور اهواز، آموزشکده شهدای اهواز و... حضور داشتند در پایان تیم دانشجویان سما با نتیجه قاطعانه ۵ بر یک در فینال مقابل تیم جهاد دانشگاهی که از شرایط میزبانی برخوردار بود به پیروزی رسید و مقام قهرمانی مسابقات را کسب کرد.


در پایان با حضور مسئولان بسیج دانشجویی استان و مسئولان دانشگاهی سما و جهاد دانشگاهی با اهدای جوائز به تیم‌های صاحب عنوان از زحمات تیم‌ها و کمیته برگزاری که شامل کادر تربیت بدنی بسیج دانشجویی استان، حوزه دفتر شهدای اهواز و پایگاه بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی و.. قدردانی به عمل آمد.


در این مسابقات تیم دانشجویان سما را علی رضایی‌زاده، امین محمدزاده، محمد زنگنه، حمزه روشن مقدم، کریم لامی امانیه، علی حسین خواه، علی دستگردی، محمد آقایی سروش جهانگیری و فرجاد قاسمی به مربیگری فرزام رضایی‌زاده و سرپرستی احمد یوسفی تشکیل می‌دادند.


بازدید علمی دانشجویان آموزشکده سما اهواز از نیروگاه برق رامین اهواز در هفته پژوهش


مهرداد افشون دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و تلاش در راستای ایجاد انگیزه تحقیق و پژوهش در بین دانش آموزان و دانشجویان همچنین ارتقا سطح علمی دانشجویان آموزشکده برنامه‌های مفید، کاربردی و متنوع پژوهشی برای دانشجویان و دانش آموزان در نظر گرفته شده که در این راستا دانشجویان رشته برق و الکتروتکنیک با حضور در نیروگاه برق رامین اهواز از قسمت‌های مختلف این نیروگاه بازدید کرده و با همکاری پسندیده‌ای که از طرف مسئولان نیروگاه صورت پذیرفت با ساز و کار و نحوه کارکردن دستگاه‌های مختلف آشنایی پیدا کردند.


معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز، هدف از برگزاری این بازدید علمی و برنامه‌های مشابه را آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با مشاغل و پرکردن خلأ موجود بین دانشگاه‌ها و محیط کار دانست و ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه‌های پژوهشی گوناگون در کنار مسایل فرهنگی و آموزشی بتوانیم به رسالت خود در پرورش دانشجویان مهارت محور عمل کنیم.


در این بازدید علمی که از سوی حوزه پژوهش آموزشکده برگزار شد، دانشجویان رشته برق به همراه سرپرستان و مدرسان مربوطه شرکت داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب