دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1399 - 12:39
شمس در گفت‌وگو با آنا:

رشد ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی/ به قهرمانی تیم تیر‌وکمان دانشگاه افتخار می‌کنیم

سرمربی تیم تیروکمان ریکرو بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی وجهه بسیار خوبی در رشته تیروکمان به وجود آورده است که از هر طلایی بیشتر برای ما ارزش دارد.
کد خبر : 566959
527218.jpeg

زهرا شمس، سرمربی تیم تیروکمان ریکرو بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره مسابقات اخیر لیگ تیروکمان ریکرو اظهار کرد: مسابقات امسال لیگ ریکرو نسبت به سال‌های گذشته پربارتر و با کیفیت بسیار بهتری از نظر فنی و تعداد تیم‌هایی که شرکت کرده بودند، برگزار شد. در این دوره از مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی توانست به هدف خود که جوانگرایی است، برسد و تعدادی از بازیکنان دانشگاه به عضویت تیم ملی تیروکمان درآمده‌اند.


رشد دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش و تربیت بدنی


وی افزود: در این دوره از مسابقات توانستیم رکوردها را افزایش دهیم و مقام نایب‌قهرمانی لیگ برتر را کسب کنیم. دانشگاه آزاد اسلامی تسهیلات و شرایط رضایت‌بخشی را برای بازیکنان تیم‌های ورزشی رقم زده است؛ بنده از 17 سال پیش به‌ عنوان دانشجو و ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی در این مسابقات شرکت می‌کردم و تفاوت‌ مسابقات را با یکدیگر کاملاً حس می‌کنم.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری از لحاظ کیفیت رسیدگی به بازیکنان، قراردادها و تجهیزاتی که برای آنان در نظر گرفتند، رشد خوبی داشته است و جا دارد که از رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تشکر کنم. امیدوارم در سال‌های آینده، بهتر از گذشته به دانشگاه آزاد اسلامی خدمت کنیم و پرچم این دانشگاه را در مسابقات ورزشی بالا ببریم.


دانشگاه آزاد اسلامی وجهه بسیار خوبی در رشته تیر کمان به وجود آورده است


شمس با اشاره لزوم ترویج رشته ورزشی تیروکمان ریکرو خاطرنشان کرد: در حال حاضر چند نفر از بازیکنان تیروکمان که جزو نفرات برتر این رشته هستند، در رشته علوم ورزشی واحد تهران غرب ثبت‌نام کردند و بدون کنکور پذیرش شدند. همچنین زهرا نعمتی، دارنده مدال طلای مسابقات تیراندازی با کمان پارالمپیک به عضویت تیم تیروکمان بانوان دانشگاه آزاد اسلامی درآمده‌اند که افخاری برای ماست. دانشگاه آزاد اسلامی وجهه بسیار خوبی در رشته تیروکمان به وجود آورده است که از هر طلایی بیشتر برای ما ارزش دارد.


میلاد وزیری ورزشکار پرافتخار رشته تیروکمان است


وی عنوان کرد: بنده مدتی بود پس از اینکه وارد درس و دانشگاه شدم، از تیروکمان جدا شده بودم و شاید 8 سال بود که اصلاً سراغ مربیگری این رشته نیامده بودم. اما میلاد وزیری، همسرم و سرمربی تیم تیروکمان ریکرو مردان دانشگاه آزاد اسلامی، همیشه حضور پررنگی در مسابقات داشت و سال‌هاست که رکورددار و پرافتخارترین ورزشکار این رشته است که برای بار دوم المپیکی شد. همچنین باعث افتخار است که در مسابقات اخیر، تیم تیروکمان ریکرو مردان دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان مسابقات شد. لحظات خیلی خوبی بود که به‌عنوان یک زوج توانستیم یک تجربه این شکلی با یکدیگر داشته باشیم.


شمس درباره ازدواج خود با میلاد وزیری گفت: این موضوع به حدود 11 سال پیش برمی‌گردد. تقریباً می‌توانم بگویم که همه ماه‌های سال را در تمرینات با هم کار می‌کردیم. تیروکمان یک خوبی که دارد و خانم‌ها به خاطر همین خوب می‌درخشند که با رشته‌های دیگر متفاوت است. در واقع تمام تمرینات، مسابقات و اعزام‌های تیم مردان و بانوان با یکدیگر برابر است و ای کاش که در همه ورزش‌ها به تیم بانوان توجه شود تا ما بتوانیم آن قابلیت‌هایی که بانوان دارند را ببینیم. حدود 8 سال بودن در کنار هم و تمرین و تیر زدن،شناخت خوبی را برای هر دو طرف به وجود آورد و ازدواج کردیم و خدا را شاکرم که زندگی خیلی خوبی داریم. امیدوارم بتوانیم در رشته تیروکمان روز به روز شاگردان بهتری پرورش دهیم و دِین خود را به این رشته ادا کنیم.


مدال نایب‌قهرمانی را به شهدای دانشگاه آزاد اسلامی تقدیم می‌کنم


سرمربی تیم تیروکمان ریکرو بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به افتخارات خود در زمینه ورزش گفت: بنده از سال 83 وارد اردوهای تیم ملی تیروکمان شدم و حدود 9 سال عضو ثابت تیم ملی بودم. سه قهرمانی آسیا و بالای 20 قهرمانی کشوری در رشته تیروکمان به دست آورده‌ام. حدوداً یک سال سرمربی تیم ملی بودم، همچنین سرمربی تیم ملی نوجوانان بودم.


وی خاطرنشان کرد: مدال نایب‌قهرمانی تیم تیروکمان ریکرو بانوان دانشگاه آزاد اسلامی را به شهدای این دانشگاه و به‌خصوص شهید سید مصطفی موسوی، جوان‌ترین شهید مدافع حرم و دانشجوی واحد تهران غرب و  تقدیم می‌کنم.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته