دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1399 - 14:52
در گفت‌و‌گو با آنا مطرح شد؛

انتقاد اسلامی از ردّ طرح ساخت میدان مقابل دانشگاه‎ آزاد اسلامی ملکان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از منتفی‌شدن پیشنهاد ساخت میدان مقابل این دانشگاه در جلسه اخیر شورای ترافیک شهرستان ملکان انتقاد کرد.
کد خبر : 566781
DSC05172.JPG

هدایت اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ملکان اظهار کرد که با توجه به ضرورت ساخت میدان مقابل مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان و پیگیری‌های دو سال گذشته، متأسفانه باخبر شدیم این طرح در جلسه اخیر شورای ترافیک شهرستان ملکان رد شده است.



وی افزود: مصوبه اخیر شورای ترافیک شهرستان ملکان مبنی بر ساخت پل هوایی و دوربرگردان در ۶۰۰ متری تقاطع دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان هیچ تأثیری در رفع مشکلات مربوط به تردد دانشجویان و خودروها ندارد؛ چراکه ساخت پل هوایی هزینه بالایی می‌طلبد و ضمن پیش‌بینی استقبال کم از طرف دانشجویان، عملا تأثیری در ایمن‌سازی و سهولت تردد دانشجویان نخواهد داشت و ساخت دوربرگردان آن هم در ۶۰۰ متری این واحد دانشگاهی فایده‌ای نخواهد داشت.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان تأکید کرد: باتوجه به کم‌هزینه بودن و کاربردی و ایمنی بالای میدان، توسعه شهری و تسهیل در ایاب و ذهاب دانشجویان توسط تاکسیرانی و قرارگرفتن در ورودی و خروجی به گورستان مرکزی شهر ملکان پیشنهاد دانشگاه ساخت میدان در این محل بوده و دانشگاه آزاد اسلامی ملکان تأمین اعتبارات لازم برای این امر را تقبل کرده است.



اسلامی اظهار کرد: این واحد دانشگاهی در جوار اتوبان ملکان به تبریز قرار گرفته و دانشجویان این دانشگاه در حین عبور از عرض اتوبان که متأسفانه طول اتوبان نیز با گاردریل‌ها بسته شده با خطر تصادف با خودروها مواجه بوده و خودروهای دانشگاه و گورستان شهر نیز مجبور هستند حدود یک کیلومتر مسیر را تا نخستین دوربرگردان بیهوده بپیمایند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته