دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی عضو باشگاه پژوهشگران جوان واحد تربت حیدریه صورت گرفت

ثبت یک پتنت بین‌المللی؛ روش جدید تولید بافت‌ها و عصب‌ها از ابریشم

دو اختراع و محصول «بالش هوشمند کمک تنفسی رادین» و «روش جدید تولید بافت‌ها و عصب‌ها از ابریشم» دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه در حاشیه بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه از شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار رونمایی شد.
کد خبر : 56652

فرشید مومنی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارت وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه در این باره به خبرنگار آنا گفت: با توجه به پتانسیل بالای شهرستان تربت حیدریه و شهر بایگ با اختراع شیوه اصلاح شده ابریشم جهت مصارف پزشکی و نساجی موفق به ثبت پتنت بین المللی این اختراع شد.


وی ادامه داد: این محصول با تغییرات در ساختار ابریشم و بازپروری آن منجر به کاربرد جدیدی از این محصول می‌شود که می‌تواند تحول بزرگی را در علم پزشکی ایجاد کند. در دریافت پتنت این محصول تست‌های موفقیت آمیز محصول در بر‌ترین مراکز پژوهشی ایران و جهان انجام شد و نتیجه تست‌ها نشان از کاربرد بسیار بالای آن است.


مومنی اظهار کرد: در این Patent ابریشم از نوع مرغوب و نیز کچین بازپروری شده و در صنعت پزشکی و نساجی استفاده می‌شود.


عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه با معرفی شرکت دانش‌بنیان «پارت»، مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه بیان کرد: «بالش هوشمند کمک تنفسی و ارگونومیک رادین» نیز در نهاد بین المللی ثبت اختراعات جهانی آمریکا ثبت شده و Patent آن صادر شد.


مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارت گفت: «بالش هوشمند کمک تنفسی و ارگونومیک رادین» تولید و براساس نیاز مشتری در اختیار قرار می‌گیرد.


وی با قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از ثمرات برگزاری نمایشگاه فروش محصول در محل و روزهای برگزاری نمایشگاه و پشنهاد فروش با تیراژ بالا و ارزش تقریبی ۲۰میلیارد ریال است.


مومنی گفت: این شرکت آماده عقد قرارداد با ارگان‌ها و بیمارستان‌ها است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت pouyan-idea. com مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته