دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ابراهیمی:

سیره عملی امام جواد‌(ع) باید به نسل جوان معرفی شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر با بیان اینكه راه و سیره عملی امام جواد‌ علیه‌السلام باید بیش از پیش برای نسل جوان و آینده معرفی شود، گفت: شخصیت منحصربه‌فرد آن امام همام زمینه‌ ترویج مكتب تشیع را مهیا كرد.
کد خبر : 566430
photo_2021-02-23_11-24-26.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایرانشهر، مراسم جشن میلاد امام محمد تقی علیه‌السلام و امام علی علیه‌السلام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر در این مراسم گفت: امام نهم شیعیان در طول دوران حیات مبارک خود در زنده كردن و ترویج مكتب مقدس تشیع نقش ویژه و چشمگیری داشت و حضرت جواد‌الائمه علیه‌السلام در عمر 25 ساله خود به بهترین شیوه ممكن پیشوایی امت جد خود را عهده‌دار بودند.


احمد ابراهیمی با بیان اینكه راه و سیره عملی امام جواد‌ علیه‌السلام باید بیش از پیش برای نسل جوان و آینده معرفی شود، اضافه كرد: شخصیت منحصربه‌فرد آن امام همام در زمان خود زمینه‌های ترویج و اشاعه دین اسلام و مكتب تشیع را فراهم كرد.


وی با بیان اینکه جوانان باید با آگاهی و بصیرت كافی و وافی به دنبال مسیر حق باشند و به تبلیغات منفی و ظلمانی دشمنان توجه نكنند، مدیریت، بینش و بصیرت امام محمدتقی علیه‌السلام را مانند سدی محكم مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام و قرآن دانست.


راه تبعیت از امام محمدتقی(ع) چیست؟


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر تبیین کرد: پیروان و شیفتگان امام محمدتقی علیه‌السلام برای تبعیت و ادامه دادن راه و مسیر نورانی امام نهم شیعیان باید در همه حال آگاه به زمان باشند و از مسیر حقیقت محض الهی گمراه نشوند.


ابراهیمی با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اصغر علیه‌السلام تبیین کرد: حضرت علی اصغر علیه‌السلام سند حقانیت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام در واقعه خونین عاشوراست.


به گزارش آنا، امام محمد تقی علیه‌السلام آخر ذیقعده سال 220 در 25 سالگی به فرمان معتصم عباسی به شهادت رسید و پیكر مطهر آن حضرت در قبرستان قریش در شهر كاظمین كه مجاور شهر بغداد است در كنار مزار جد بزرگوارش امام كاظم علیه‌السلام به خاک سپرده شد.


مولودی‌خوانی و پخش شیرینی از دیگر بخش‌های این آیین معنوی در دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر بود.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته