دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1394 - 14:47

تیم تکواندوی واحد شهر قدس به مقام قهرمانی دست یافت

مسابقات قهرمانی تیم‌های منتخب تکواندوی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران با حضور دوازده واحد دانشگاهی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در اوزان مختلف برگزار شد.
کد خبر : 56632

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این مسابقات که با حضور ۱۲ تیم از دوازده واحد دانشگاهی صورت گرفت، تیم تکواندوی واحد شهر قدس عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.


معاون اداری مالی دانشگاه ازاد اسلامی واحد شهر قدس در برپایی آئین پایانی این دوره از رقابت‌ها با اهدای جوائز به تیم‌های بر‌تر و قدردانی از تلاش‌های تیم تکواندوی واحد شهر قدس این موفقیت را حاصل حمایت، همراهی و تدابیر دکتر حسین حسن‌پور درویشی رئیس واحد شهر قدس در عرصه ورزشی و تلاش مضاعف دکتر علی رضا زند مدیر کل امور ورزشی این واحد دانشگاهی دانست.


ایرج محمد‌زاده افزود: البته کار گروهی تیم تکواندو، تلاش مربیان، تمرینات مستمر و انسجام برنامه‌های تمرینی این گروه در موفقیت این تیم نقش بسزایی داشت.


وی ادامه داد: امیداوریم با حمایت از این تیم در عرصه‌های بین المللی ورزش تکواندو، تیم واحد شهر قدس از مدال آوران پر افتخار دانشگاه آزاد اسلامی باشد.


این مسئول به تیم تکواندوی واحد شهر قدس توصیه کرد که برای قهرمانی رقابت‌های ملی و حضور در رقابت‌های بین المللی برنامه ریزی کنند.


در آئین پایانی این مسابقات به تیم‌ها و نفرات برگزیده مدال قهرمانی و جوائز نفیسی اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته