دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید دکتر انگجی از امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی واحد سراب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به همراه معاون عمرانی استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب حضور یافت و از این واحد دانشگاهی بازدید کرد.
کد خبر : 56631

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سید جواد انگجی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به همراه دکتر شقاقی معاون عمرانی دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی از امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی واحد سراب بازدید کرد


انگجی با حضور در ساختمان آموزشی و دانشکده علوم پزشکی و مجتمع رفاهی – دانشجویی فاطمیه (س) از امکانات آموزشی، آزمایشگاهی و رفاهی این واحد دانشگاهی بازدید کرد و از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع گسترش رشته‌های دانشکده پزشکی و تحصیلات تکمیلی پرداخت و روند رو به رشد واحد را خوب توصیف کرد.


وی به همراه معاون عمرانی استان با بازدید از سایت امام خمینی (ره) و طرح‌های عمرانی نیمه تمام واحد از جمله آمفی تئا‌تر نیمه‌تمام ۶۰۰ نفره بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور مربوطه قرار گرفت و خواستار تکمیل این طرح‌ها شد.


شقاقی هم با توجه به کیفیت اجرای طرج‌های عمرانی در دست اجرای واحد سراب، فضاهای آموزشی و رفاهی این واحد را مطلوب عنوان کرد.


واحد سراب از لحاظ قدمت پس از واحد تبریز دومین واحد دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی است و با داشتن ۱۰ هزار دانش آموخته با رشته مقطع‌های متنوع و امکانات مناسب آموزشی و رفاهی بزرگ‌ترین واحد شرق استان آذربایجان شرقی و غرب استان اردبیل است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته