دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1399 - 15:45
اسلامی خبر داد؛

تخصیص وام بلاعوض برای جبران خسارت‌های زلزله سی‌سخت/ خدا را شاکریم تلفات انسانی نداشتیم

وزیر راه و شهرسازی گفت:وام بلاعوض براساس برآورد ستاد بحران تدوین و در همین هفته پیش رو مصوبات را ابلاغ می‌کنیم.
کد خبر : 565365
1.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا،محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در نشست مدیریت بحران شهرستان دنا گفت: هزینه‌های صدور پروانه رایگان و ۲۰ میلیون تومان برای برخی هزینه‌ها از سوی بنیاد مسکن به مردم پرداخت می‌شود. باید خدا را شاکر باشیم که تلفات انسانی نداشتیم و هم‌وطنان در سلامت به سر می‌برند.


وزیر راه و شهرسازی افزود:رئیس‌جمهور به بنده دستور داد به‌جز وظیفه ساختاری حامل سلام و پیام ایشان به مردم دنا باشم. از انجام مأموریت در جمع مردم نجیب این منطقه خرسند و شاکر هستم این مردم در صحنه مطالبه‌ای نداشتند و مهم‌‌‌ترین مطالبه آن‌ها جاده یاسوج_ سی سخت بود که عملیات اجرایی آن دوباره از سر گرفته شود.


وی ادامه داد: اگر کسانی هستند که می‌خواهند اموال و وسایل خود را جابه‌جا کنند هزینه برای جابه‌جایی به مردم در نظر گرفته می‌شود‌.


اسلامی در ادامه اظهار کرد: هزینه‌ای برای ممیزی نهایی در نظر گرفته شود و ایستگاهی برای اعتراضات مردمی راه‌اندازی شود. وام بلاعوض بر اساس برآورد ستاد بحران تدوین و در همین هفته پیش رو مصوبات را ابلاغ می‌کنیم.


عضو کابینه دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: ارزیابی و کارها به ترتیب محله بندی آغاز شود.رایزنی‌های لازم برای هماهنگی با بنیاد مستضعفان برای ارسال سیمان رایگان به این منطقه انجام می‌شود.تعدادی از مردم در دیدارها گفتند که از زلزله قبل وام بدهکار هستند اگر مصداق دارد در قالب مصوبه دولت تصمیم‌گیری خواهد شد.


اسلامی در پایان یادآور شد: برنامه برای احداث بیمارستان را در دستور کار قرار می‌دهیم و این خواسته مردم را نیز پیگیری می‌کنم. در کنار مردم هستیم تمام سعی ما و دولت بهبود وضعیت مسکن مردم و بازآفرینی آن است.


انتهای پیام/4158/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته