دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1399 - 09:43
با رأی مثبت اعضای هیئت ممیزه؛

معاون دانشگاه آزاد اسلامی یزد به درجه استادتمامی ارتقا یافت

معاون و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به درجه استادتمامی ارتقا یافت.
کد خبر : 564256

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، نوید نصیری‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با توجه به پرونده درخشان در تمام شاخص‌های مربوط به ارتقا با رأی مثبت اعضای هیئت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی به درجه استادتمام با یک پایه تشویقی نائل شد.


وی با مدرک دکتری تخصصی الکتروشیمی و با سابقه ۱۵ سال تدریس و عضو هیئت علمی، موفق شد تمام مدارج استادیاری، دانشیاری و اکنون استادتمامی را کسب کند.


نصیری‌زاده در سال‌های اخیر موفق به کسب افتخارات و عنوان‌های متعددی در سطح استانی و ملی مانند نویسنده مقاله برتر در ششمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۳۹۷، فناور برتر در هفتمین جشنواره دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۳۹۸، فناور برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان یزد سال ۱۳۹۹، پژوهشگر برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان یزد در سال ۱۳۹۵ شده است.


وی مؤسس و رئیس هیئت مدیره دو شرکت دانش‌بنیان و سه شرکت فناور است که شرکت نانوکیمیای کویر یزد، یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان او با اشتغال‌زایی بیش از ۵۰ نفر بوده و در دوران پاندمی کرونا نیز در راستای ارتقای سلامت افراد جامعه و تحقق رسالت این شرکت، گام‌های مؤثری برداشته است.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد در کنار تدریس علم و مهارت و معلمی که مسئولیتی بسیار سنگین در تربیت و آموزش آینده‌سازان ایران اسلامی برای بوده، دغدغه و مسئولیت جامه عمل پوشاندن به آموخته‌های علمی و استفاده از دانش و تخصص در میدان عمل و تولید محصولات دانش‌بنیان و فناوری‌های کاربردی و کارآمد و اشتغالزایی و کارآفرینی نیز برای وی دارای اهمیت بسیار بالایی است.


در کارنامه پژوهشی این استادتمام عضو هیئت علمی واحد یزد،  ۹۳ مقاله ISI-WOS JCR و ۳۰ مقاله علمی پژوهشی وزارتین، ۱۱۱ مقاله ارائه شده در کنفرانس‌های معتبر بین‌المللی و داخلی و همکاری و اجرای بیش از ۱۰ طرح پژوهشی درون دانشگاهی و برون دانشگاهی، سه ثبت اختراع و تألیف یک کتاب می‌درخشد.


شاخص H-index بر اساس گزارش پایگاه Scopus برای نصیری‌زاده ۲۶ و نشان‌دهنده کیفیت بسیار بالای مقالات ارائه شده توسط  وی در مجلات بسیار معتبر بین‌المللی است.


نصیری‌زاده موفقیت  خود را به شهیدان عرصه علم و پژوهش، جامعه علمی استان یزد و نیز دانشگاه آزاد اسلامی یزد تقدیم و برای  ایران اسلامی در تمام میدان‌ها به‌ویژه عرصه علم و فناوری آرزوی سربلندی و توفیق دارد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته