فروش فوقالعاده به مناسبت نوروز 1400 در میادین میوه و تره بار
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه شورای معاونان این سازمان با اشاره به تأثیر پروژههای مطالعاتی در موفقیت فعالیتهای اقتصادی و خدماتی را مورد، افزود: قرار نیست این پروژهها در قفسهها خاک بخورند، بلکه با نگاه کاربردی، میبایست به نحوی عمل شود که آثار و نتایج آنها در اقدامات اجرایی و عملیاتی مورد استفاده قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران همچون گذشته برای همکاری با دستگاههای دستاندرکار در توزیع مستقیم محصولات تنظیم بازار در میادین میوه و ترهبار آمادگی دارد، اظهار کرد: این سازمان تمام توان خود را به کار گرفته است تا علاوه بر عرضه انواع میوهجات، سبزیجات و صیفیجات، نسبت به عرضه اقلام تنظیم بازار همچون مرغ و تخممرغ و شکر تا محصولاتی مانند گوشت و برنج و روغن اقدام کند.
راد با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین، نسبت به تحلیل وضعیت بازار برای هفتهها و ماههای آینده به این منظور که تا جای ممکن و به سهم خود بتواند در کنترل بازار و تنظیم قیمتها اثرگذار باشد، اظهار کرد: این آیندهنگری و دوراندیشی، میتواند در کاهش آثار و عوارض نوسانات بازار و تغییرات قیمتی ناشی از آن بهمنظور امکان پاسخگویی بهموقع به تقاضای شهروندان و تأمین محصولات موردنیاز مؤثر باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه ایمنی فضای میادین میوه و ترهبار برای شهروندان چه از نظر روحی و روانی و چه از منظر فیزیکی و محیطی از اهمیت ویژهای برخوردار است، خاطرنشان کرد: باید به نوعی حوزه کاریمان را به ویژه در فضاهایی همچون میادین با آرامش اداره کنیم که مسائل و مشکلات احتمالی را قبل از اینکه به بحران تبدیل شوند، مدیریت کنیم.
انتهای پیام/4159/
انتهای پیام/