دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1399 - 16:05
طهماسبی در گفت‌‌وگو با آنا مطرح کرد؛

درخشش تیم ووشوی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات/ تیم دانشگاه با داشتن افراد جوان و با انگیزه شگفتی‌سازی می‌کند

سرمربی تیم ووشوی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن افراد جوان و با انگیزه در میدان‌های ورزشی شگفتی‌‌سازی می‌کند.
کد خبر : 563238
راضیه-طهماسبی-فر-ووشو.jpg

راضیه طهماسبی، سرمربی تیم ووشوی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره نایب‌قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ ووشوی بانوان اظهار کرد: تیم دانشگاه در بخش ساندا به خاطر نداشتن ملی‌پوش مقداری نسبت به تیم سپاهان شرایط سخت‌تری داشت. البته بازیکنان تیم دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره از مسابفات خوب عمل کردند.


وی افزود: در این دوره یک شگفتی داشتیم که تارا پورحسن بود و موفق شد در یک مسابقه دو راندی، صدیقه دریایی، قهرمان سه دوره جهان را مغلوب کند. همچنین بازیکنان دیگرمان در مقابل حریفان خود، شهربانو و سهیلا منصوریان، بازی خوبی از خود نشان دادند. البته بازیکنان تیم دانشگاه آزاد اسلامی با امتیازهای بسیار نزدیک و صرفاً به خاطر تجربه بالای حریفان خود، بازی را واگذار کردند و نایب‌قهرمان شدند.


سرمربی تیم ملی ووشوی بانوان در بخش ساندا با بیان اینکه از تک‌تک بازیکنان تیم راضی هستم، گفت: بازیکنان خیلی بیشتر از آنچه که در توان‌  داشتند، در مقابل حریفان مایه گذاشتند و نتایجی که به دست آوردیم هر چند باعث نشد که تیم ما قهرمان شود ولی باعث شد که به دیگران و مسئولان ثابت کنیم، تیمی هستیم که با گزینش افراد جوان و با انگیزه آمده‌ایم تا در میدان‌های ورزشی شگفتی‌‌سازی کنیم.


طهماسبی خاطرنشان کرد: خدا را شکریم که نایب‌قهرمان سوپرلیگ شده‌ایم و انگیزه بازیکنان برای سال آینده خیلی بیشتر شده است. با هماهنگی مسئولان مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی هماهنگ کرده‌ایم تا بتوانیم چند بازیکن دیگر را به تیم اضافه کنیم سال آینده بتوانیم سکوی قهرمانی را از تیم سپاهان بگیریم.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

برچسب ها: خبر آزاد ووشو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته