دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1399 - 15:58
طهماسبی:

تست درون اردویی مریم هاشمی منفی بود/ همکاری‌ام با تیم ملی ادامه خواهد داشت

سرمربی تیم ملی ووشو بانوان گفت: تست درون اردویی مریم هاشمی در سال گذشته منفی بود و اساساً فکر نمی‌کنم که با این تجربه دست به چنین کاری زده باشد.
کد خبر : 505883
تیم+ملی+ووشو+بانوان+ایران.jpg

راضیه طهماسبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا در مورد موضوع دوپینگ مریم هاشمی عنوان کرد: هنوز از سوی فدراسیون این موضوع مورد تایید قرار نگرفته و به همین دلیل قطعی نیست. هیچ مکاتبه‌ای هم با من چه امروز و چه بعد از برگزاری رقابت‌های جهانی صورت نگرفته است ولی فکر نمی‌کنم هاشمی با تجربه چندین دوره حضور و موفقیت در پیکارهای جهانی چنین کاری کرده باشد.


وی در مورد تست گرفته شده در جریان برگزاری اردوی تیم ملی پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی نیز گفت: بله این تست به‌صورت رندوم از بچه‌ها گرفته شد و اگر اشتباه نکرده باشم مریم هاشمی نیز مورد آزمایش قرار گرفت که جوابش منفی بود. البته بازهم اشاره می‌کنم که بعید می‌دانم چنین اتفاقای افتاده باشد.


سرمربی تیم ووشوی بانوان در مورد ادامه همکاری اش با فدراسیون نیز اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا نتوانستیم در این مورد جلسه‌ای با رئیس جدید فدراسیون داشته باشیم اما در جریان برگزاری اولین جلسه اردوی آنلاین صحبت‌هایی شد. شکر خدا همکاری‌ام با تیم ملی ادامه خواهد داشت.


او در مورد تمرینات ملی‌پوشان این رشته در دوران کرونا تصریح کرد: از ابتدا تمرینات انفرادی نفرات را رصد می‌کردیم. آنها سعی می‌کنند تا با انجام فعالیت‌های بدنسازی و هوازی و برخی مواقع تخصصی آمادگی نسبی خود را حفظ کنند. در حال حاضر نیز با تدبیر فدراسیون قرار است اردوها بصورت آنلاین برگزار شود و به این ترتیب می‌توانیم برنامه‌های مورد نظر خود را برای تمرینات به نفرات ارائه دهیم. البته این برنامه‌ها مختص بزرگسالان نیست و رد‌ه‌های دیگر هم در آن حضور دارند.


طهماسبی در مورد برنامه‌های پیش روی ووشو بانوان نیز گفت: قرار بود رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی هند برگزار شود که با توجه به شرایط به تعویق افتاده است. ظاهرا در صورت فراهم شدن شرایط قرار است اواخر سال جاری این رقابت‌ها برگزار شود. البته از پیش قرار بود در این مسابقات جوانگرایی صورت بگیرد و به طور مثال شهربانو و الهه منصوریان و یا مریم هاشمی در این پیکارها حاضر نباشند و این فرصت در اختیار نفرات جوانتر قرار گیرد.


او خاتمه داد: از صدیقی شناخت زیادی ندارم ولی مطمئن هستم می‌تواند با ادامه دادن روش و سیاست‌های علی‌نژاد موفق باشد. در انتخابات نیز از او حمایت کردم و فکر می‌کنم انتخاب درستی انجام شده است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: مریم هاشمی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته