دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1399 - 17:21
اسلام‌پناه در گفتگو با آنا:

12 نشریه فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه فعال شد

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت: بیشتر برنامه‌های امسال در قالب فعالیت‌ها و برنامه‌های فضای مجازی شکل گرفته و از جمله این برنامه‌ها، برگزاری مسابقات متعدد کتابخوانی و فعال کردن 12 نشریه فرهنگی بوده است.
کد خبر : 563109
photo_2021-02-09_12-04-09.jpg

مریم اسلام‌پناه با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به توضیح  فعالیت‌های انجام شده حوزه دانشجویی و فرهنگی در سال 99 پرداخت و به خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمانشاه گفت: از ابتدای سال 1399 با توجه به شیوع ویروس کرونا،  فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی به سمت وسوی برنامه های مجازی سوق داده شد.


وی افزود: بیشتر برنامه‌های این حوزه در قالب فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرا شده درفضای مجازی شکل گرفت که ازجمله این برنامه‌ها، برگزاری مسابقات متعدد کتابخوانی، مسابقات هنری و شناسایی توانمندی  و استعدادهای خانگی در دوران  کرونایی، برنامه‌های آموزشی و ترویجی قرآن‌کریم، وبینارهای متعدد،  فرخوان و جذب دانشجویان در فعالیت‌های نشریاتی و فعال کردن  12 نشریه فرهنگی بود.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی  واحد کرمانشاه خاطرنشان کرد: هدف ما این بود که با وجود دوربودن دانشجویان از محیط دانشگاه بتوانیم با برنامه‌ها و فعالیت‌های  غنی فرهنگی در فضای مجازی دانشجویان را در محیط دانشگاه هر چند مجازی قرار دهیم.


این استاد دانشگاه بیان کرد: فراخوان  و جذب دانشجویان، استادان و کارکنان در جشنواره از حماسه تا  حماسه، شناسایی 70 نفر از دانشجویان  برتر اعم  نخبگان علمی، فرهنگی ورزشی و قدردانی در روز دانشجو، برگزاری نشست تخصصی و مجازی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه در روز دانشجو، صدور مجوز چهار گروه دانشجویی در قالب کانون‌های دانشجویی، شرکت دانشجویان درجشنواره کانون رشد و‌یژه کانون‌های دانشجویی از جمله این برنامه‌هاست.


اسلام‌پناه ادامه داد: اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام دانشجویان در رویداد ملی کرسی‌های آزاد‌اندیشی، برنامه‌های متنوع بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی به‌صورت دلنوشته، عکس و کلیپ....، مشارکت در نامگذاری و نصب سردیس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در میدان دانشگاه، اجرای برنامه‌های ملی – مذهبی و مناسبتی، دعوت از اساتید گروه‌های مختلف آموزشی دربرنامه‌های مناسبتی از دیگر برنامه‌های این حوزه مهم در دانشگاه است.


وی  برگزاری وبینار تخصصی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با دعوت از حشمت‌الله قنبری، فعالیت‌های اقامه نماز، قرآن و عترت برگزاری جلسات شورای فرهنگی‌، شورای ناظر برنشریات، ارزیابی کانون‌ها، اقامه نماز و ستاد برگزاری مناسبت‌ها، انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی را نیز  از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های این عرصه برشمرد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته