دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1399 - 16:26

پخش موزیک و دانلود آهنگ جدید در سایت آی ریتم

آی ریتم سایتی بسیار حرفه ای برای انتخاب خواننده های جدید می باشد و اگر احساس می کنید موزیک تان کیفیت عالی دارد و به تایید کارشناسان سایت آی ریتم می رسد، پس درنگ نکنید و سریعا موزیکتان را ارسال کنید تا در سایت به رایگان قرار گیرد.
کد خبر : 562786
2.png

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی قطعا در فضای موسیقی نیز این اتفاق بی تاثیر نبوده است و اگر به اطراف مان بنگریم خواهیم دید که از هر دیاری هنرمندان خوض صدای زیادی ظهور کرده اند و رقابت بین خواننده ها نیز بیشتر شده است. ولی اگر بهترین صدا را هم داشته باشید باز هم نیاز به یک تریبون خواهید داشت تا خودتان را به مردم بشناسانید. آی ریتم سایتی بسیار حرفه ای برای انتخاب خواننده های جدید می باشد و اگر احساس می کنید موزیک تان کیفیت عالی دارد و به تایید کارشناسان سایت آی ریتم می رسد، پس درنگ نکنید و سریعا موزیکتان را ارسال کنید تا در سایت به رایگان قرار گیرد.


در جوامع بشری امروزی همه و همه علاقه مند به موسیقی شده اند و هر کسی در گوشه ای از جهان و با هنذفری و یا در داخل ماشین و اتاق خودش به گوش دادن موزیک می پردازد. این کاربران قطعا در اینترنت به دنبال دانلود آهنگ جدید برای خود هستند. همین امر باعث می شود تا سایت های زیادی هم در فضای مجازی در این زمینه فعالیت داشته باشند اما سایتی موفق است که خاص باشد. در این مقاله به معرفی کامل سایت آی ریتم می پردازیم. این سایت ویژگی های بارز بسیاری دارد که تک تک ان ها را بررسی می کنیم تا هنرمند گیج و مبهوت نباشد و برترین مرجع موسیقی را برای پخش کار هایش و مخاطب نیز برترین رسانه را برای دانلود موزیک هایش برگزیند.


آی ریتم نامی بسیار عالی و کوتاه دارد که به راحتی در اذهان عموم نقش می بندد و هم چنین آدرس سایت نیز که به این صوت می باشد:
ireetm.com
کوتاه و رند است و مدل نوشتاری ان به انگلیسی نیز جذاب و گیرایی دارد.
هم چنین اگر به ظاهر و فضای سایت نگاهی بندازیم که در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید، آی ریتم بسیار شیک و توسط دیزاینر های با تجربه ای ساخته شده است. هم چنین مدیریت سایت آی ریتم به دست یک هنرمندی می باشد که خود نیز این مسیر را چندین سال تجربه کرده است و به همین علت به رایگان آثار را پخش می کند. پس همانند پدری دلسوز برای هنرمندان ایرانی می باشد.
کارشناسان سایت آی ریتم نیز با در اختیار داشتن یک استدیو موسیقی کامل با تجهیزات حرفه ای و سطح اول هستند که به خوبی موزیک های جدیدی که منتشر می شود را آنالیز می کنند و در این صورت نیز در جهت پیشرفت موسیقی کشور گام بر می دارند.



امید است به یاری حق و با کمک شما موسیقی دانان و موسیقی دوستان عزیز کشورمان ایران همواره در سطح موسیقی ملل و جهانی پیشرفت کنیم.
زمانی که شما آهنگتان را در سایت پخش می کنید یک بیوگرافی از شما به صورت مختصر در سایت نیز منتشر می شود. یعنی شما با درج اولین اثرتان نیز خودتان را به راحتی به مخاطب معرفی می کنید. هم چنین برای شما یک ویدئو یک دقیقه ای برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی نیز ساخته می شود و همین امر باعث پیشرفت شما خواهد شد و کاربران سایت موزیک شما در در شبکه های اجتماعی شان همانند اینستاگرام و تلگرام و آپارات و ... منتشر می کنند. سایت آی ریتم به بودن در کنار شما افتخار می کند و به خود می بالد چون متعلق به هنرمندان کشور است.
در این قسمت به برخی از ویژگی های سایت آی ریتم نیز می پردازیم:
1. داشتن رتبه الکسای برتر به خاطر بازدید زیاد سایت
2. سئو عالی مطالب سایت و بودن آهنگ های شما در صفحه اول گوگل و لینک های اولیه
3. بروز بودن سایت و صفحه شخصی شما و درج عکس های شما
4. شهرت شما به راحتی هر چه تمام تر
و ...


قطعا دغدغه اصلی هر خواننده همانطور که گفتیم پخش آهنگ هایش در سایت های معتبر و شنیده شدن اثرش می باشد. بنابراین با کمی دقت خواهید فهمید بهترین انتخاب آی ریتم است. پس تمرکز اصلی تان را روی ساخت هر چه بهتر موزیک هایتان کنید و با این کار به پیشرفت موسیقی کشور نیز کمک کنید. لازم به ذکر است شما می توانید عکس کاور موزیک تان را نیز به کارشناسان و طراحان کاور موزیک سایت آی ریتم بسپارید و به رایگان نیز کاور موزیک تان را به صورت حرفه ای دریافت نمایید.


از خوبی های آی ریتم می توان به دارا بودن متن آهنگ همراه با نقد مختصری در توضیحات یک آهنگ مشاهده کرد و از این رو می توان دریفات که هر موزیکی که در سایت منتشر می شود کارشناسی شده است. یک آهنگ از لحاظ دارا بودن ساز های زنده و یا الکترونیک بوده آن مورد بررسی قرار می گرد. شعر و ملودی و تنظیم و میکس کار نیز مورد نقد قرار می گیرد و باعث می شود تا خواننده نقاط ضعف و قدرت خود را از دید مردم بداند و در جهت پیشرفت تلاش نماید.


بهتر است هر چه زود تر موزیک هایتان را به آی ریتم بسپارید و خیلی سریع نیز نتیجه پخش کارتان را دریافت کنید و میزان رضایت مندی تان را در پخش آهنگتان به آی ریتم اطلاع دهید.


هم چنین لازم به ذکر است که در نهایت به استحضار هم وطنان عزیز مان برسانیم که موزیک یک مقوله کاملا سلیقه ای می باشد و اینطور نیست که بر اساس سلیقه کارشناسی کنیم و تمامی نقد ها و بررسی های یک اثر تنها از لحاظ کاربرد ساز های متفاوت در یک استایل و سبک موسیقی مورد بررسی است. پس همه چی به تلاش شما در ساخت موزیک هایتان بستگی دارد و یادتان نیز باشد که آی ریتم مثل کوه پشت شماست و از شما و کارتان حمایت همه جانبه ای خواهد کرد. پس درنگ نکنید و سریعا موزیک هایتان را همراه با بیوگرافی مختصر به سایت آی ریتم و از قسمت تماس با ما و یا پخش آهنگ ارسال کنید.


سایت آی ریتم در خدمت تمامی ایرانیان عزیز
جهت دانلود آهنگ های بیشتر و جدید همراه با فول آلبوم وارد سایت آی ریتم شوید.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

برچسب ها: موسیقی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته