دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1399 - 18:11
با حضو امام‌جمعه قشم انجام شد؛

رونمایی از سایت جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم

سایت جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم به مناسبت سالروز ولادت امیرالمؤمنین علی(ع) در مراسمی مجازی با حضور امام جمعه شهرستان قشم رونمایی شد.
کد خبر : 562658
2021-02-24 (5).png

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قشم به مناسبت سالروز ولادت امیرالمؤمنین علی(ع) در مراسمی مجازی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم، حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از مدیران و کارکنان ادارات این شهرستان از سایت جدید واحد قشم رونمایی شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در ابتدای این وبینار با تبریک به مناسبت فرارسیدن 13 رجب سالروز ولادت امیرالمؤمنین (ع)گفت: سايت این دانشگاه در راستای سياست هماهنگ‌سازی توليد محتوا در واحدها و مراكز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی طراحی‌شده که قشم به‌عنوان يكی از نخستین واحدهای دانشگاهی از CMS اختصاصي استفاده کرده است.


محمدحسین رنجبر افزود: در مسیر راه‌اندازی سایت، حوزه فناوری اطلاعات واحد قشم تلاش کرده تا با سفارشی‌سازی، بخش عمده خدمات مورد نیاز دانشجويان، کارکنان و اعضای هیئت علمی را به‌صورت آنلاين و آفلاين راه‌اندازی کند و این مهم طی دو هفته با عنوان طرح «عيد تا عيد» در چند فاز تكميل خواهد شد.


در بخشی از این وبینار حجت‌الاسلام میثم تارم امام‌جمعه شهرستان قشم به تبیین رفتار و خصایل شاخص حضرت علی (ع) پرداخت.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب