دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1399 - 11:28
ناطق‌گلستان مطرح کرد؛

انسجام‌بخشی فعالیت‌های دانشگاهی/ کارکرد «سامانه آموزشیار» 2 سال دیگر قابل بررسی است

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: انسجام‌بخشی به فعالیت‌های دانشگاهی ازجمله اهدافی است كه در دبیرخانه هیئت‌امنا مورد بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر : 562616
_MG_1520-02.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سبزوار، احمد ناطق‌گلستان در نشستی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با قدردانی از فعالیت‌های این واحد دانشگاهی كه منجر به پدیدآمدن مجموعه‌ علمی ارزشمندی در شهرستان شده است، ثبات قدم و تداوم در این مسیر پُرموفقیت را خواستار شد.


وی در تشریح و تبیین فعالیت‌های كلی دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: رسیدگی به وضعیت واحدها و مراكز استان، فراهم‌کردن بسترهای مناسب برای بهبود فرایندها و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های دانشگاهی ازجمله اهدافی است كه در دبیرخانه هیئت امنا مورد بررسی قرار می‌گیرد.


رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی با بیان اینكه سامانه آموزشیار یک تحول بزرگ در دانشگاه آزاد اسلامی است كه باید آن را در دوسطح كلان (macro) و خُرد (micro) بررسی كرد، گفت: در سطح كلان، عامل انضباط و انسجام داده‌ها و شفافیت و سرعت و دقت در داده‌هاست كه از مهم‌ترین نیازهای سازمان‌هایی مانند دانشگاه آزاد اسلامی است و در سطح خرد نیز چالش‌هایی وجود دارد كه باید همه با هم كمک كنیم تا به هدف نهایی برسیم.


این مسئول دانشگاهی با تأكید بر این نكته كه کارکرد سامانه آموزشیار را باید دو سال دیگر بررسی كرد، افزود: كیفیت ساختاری و موفقیت برنامه‌ گسترده‌ای در چنین سطح و عمق را چندماهه نمی‌توان قضاوت كرد.


وجود 60 رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار


رئيس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار هم در ابتدای این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و توفیقات اخیر این دانشگاه پرداخت و گفت: راه‌اندازی مجلات علمی موفقی مانند مجله‌ علوم و فنّاوری غذایی و احراز رتبه‌ علمی-پژوهشی، ثبت حدود 40 اختراع و تألیف و ترجمه‌ بیش از 50 عنوان كتاب توسط دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، نشان از پویایی علمی این دانشگاه دارد.


محمدرضا سعیدی‌اصل با بیان اینكه دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، نخستین و قدیمی‌ترین دانشگاه تأسیس‌شده در شهرستان است، افزود: این دانشگاه با 60 رشته تحصیلی در مقاطع تحصیلات تكمیلی، سلف‌سرویس بزرگ و مجهز، مجموعه كارگاهی و آزمایشگاهی كم‌نظیر، خوابگاه‌های دانشجویی دخترانه و پسرانه ملكی، سالن بزرگ ورزشی چندمنظوره و سایر امكانات آموزشی و رفاهی، منشأ خدمات ارزنده‌ای برای جامعه دانشگاهی شهرستان و كشور بوده است.  


به گزارش آنا، رئيس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و هیئت همراه با شركت در نشست صمیمی هیئت‌رئیسه و جمعی از مدیران اجرایی واحد سبزوار از گلزار شهدای گمنام، مجموعه كارگاهی و آزمایشگاهی و زمین‌های كشاورزی مركز جوین بازدید كردند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته