دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1399 - 12:04
عضو شورای شهر تهران:

اداره کل HSE فعالیت‌های حوزه ایمنی شهرداری را تجمیع می‌کند

عضو شورای شهر تهران گفت: ایجاد اداره کل سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شهر تهران اقدامات شهرداری تهران در حوزه ایمنی را تجمیع می‌کند.
کد خبر : 562388
social-10685111-0.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،  سید حسن رسولی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با طرح «ایجاد اداره کل سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شهر تهران»، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون جدید مسئولیت مدیریت بحران پایتخت را از دوش شهردار تهران برداشته و به وزیر کشور محول کرده است و الان نسبت به زمان قبل از تصویب این قانون شهرداری تهران یک سبکبالی بیشتری دارد.


وی ادامه داد: بخشی از بحث ایمنی در شرکت شهر سالم و بخش دیگری از مأموریت شهرداری که قانونی است در اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار و بخش دیگر آن نیز در اداره کل سلامت شهرداری تهران انجام می‌شود؛ لذا منطق مهندسی سازمانی اقتضا می‌کند که این مأموریت‌های مختلفی که در مجموع حوزه ایمنی انجام می‌شود در یک جا تجمیع و در هم دیگر ادغام شود.


این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: چنین اقدامی هم پیوستگی بیشتری دارد و هم امکان اعمال مدیریت واحد را فراهم می‌کند. با توجه به تجاربی که از حادثه پلاسکو و حادثه کلینیک سینا داشتیم این پیشنهاد می‌تواند مؤثر باشد.


انتهای پیام/4105


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته