دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1399 - 14:51
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز:

توجه به فعالیت‌های جسمی و ورزشی در دوران کرونا ضروری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز گفت: بسیاری از فعالیت‌ها به علت مبارزه با ویروس کرونا به‌صورت مجازی انجام می‌‌شود که در این شرایط نباید از انجام فعالیت‌های ورزشی غفلت کرد.
کد خبر : 561521
IMG_4813.JPG

سیدمحمدرضا رئیس‌السادات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در نی‌ریز در حاشیه برگزاری مسابقات ورزشی همگانی فجر انقلاب که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز برگزار شد از برگزاری همایش پیاده‌روی ویژه کارکنان این واحد دانشگاهی در هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: در شرایط کنونی که به علت مبارزه با ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌ها به‌صورت مجازی صورت می‌گیرد و نباید به انجام فعالیت‌های ورزشی و توجه به سلامت جسمی غفلت ورزید.


وی با تأکید بر لزوم توجه به موضوع سلامتی کارکنان در محیط دانشگاه افزود: توجه به ورزش‌های همگانی ازجمله پیاده‌روی ویژه کارکنان باید در دانشگاه‌ها مورد توجه مسئولان قرار گیرد؛ زیرا  ورزش ضامن پویایی، نشاط و سلامت کارکنان مجموعه است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز گفت: برگزاری مسابقات ورزشی به‌صورت انفرادی همراه با رعایت همه اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند نقش پیشگیرانه و مؤثری را در تحقق سلامت جسمانی ایفا کند.


به گزارش آنا، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و بر اساس مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز، مسابقات ورزشی همگانی فجر انقلاب در سالن ورزشی این واحد دانشگاهی برگزار شد که بانوان در رشته دارت و  آقایان در رشته پرتاب توپ بسکتبال شرکت کردند.


بر اساس مصوبه شورای فرهنگی واحد دانشگاهی نی‌ریز به نفرات برتر این جشنواره هدایایی از محل اعتبارات بسیج اساتید اعطا خواهد شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته