دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1399 - 16:18

چرا پکیج آب را گرم نمی کند؟ علت گرم نشدن آب پکیج

گرم نشدن آب پکیج های دیواری بنا به دلایل گوناگونی رخ می دهد، شناخت این دلایل به شما کمک می کند تا در صورت بروز این مشکل به سرعت درصدد رفع آن برآیید. در این مطلب قصد داریم شما را با این دلایل نحوه رفع آنها آشنا کنیم.
کد خبر : 561275
Untitled.png

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، گرم نشدن آب پکیج دیواری یکی از رایج ترین مشکلاتی است که اکثر استفاده کنندگان پکیج دیواری با آن روبه رو می شوند. بروز این مشکل در پکیج های دیواری معضلات بسیاری را به خصوص در فصل سرد سال به همراه می آورد. گرم نشدن آب پکیج های دیواری بنا به دلایل گوناگونی رخ می دهد، شناخت این دلایل به شما کمک می کند تا در صورت بروز این مشکل به سرعت درصدد رفع آن برآیید. در این مطلب قصد داریم شما را با این دلایل نحوه رفع آنها آشنا کنیم.


1.رسوب گرفتگی پکیج از دلایل گرم نشدن آب پکیج


رسوب گرفتگی در پکیج های دیواری یکی از رایج ترین دلایل گرم نشدن آب این دستگاه است چرا که رسوب گرفتن لوله های پکیج باعث کاهش فشار آب شده و این موضوع باعث خوب گرم نشدن آب می شود. برای رفع این مشکل می بایست نسبت به رسوب زدایی پکیج اقدام شود. برای رسوب زدایی پکیج های دیواری روش های گوناگونی وجود دارد اسید شویی و رسوب گیری با دستگاه از روش های رایج می باشند.


2.هوا داشتن لوله ها


در صورت هوا داشتن در لوله های پکیج آب به خوبی گرم نخواهد شد. معمولا در صورت هوا داشتن لوله پکیج و رادیاتورها سر و صداهای بسیاری دارد. با انجام هواگیری پکیج می توان این مشکل را رفع نمایید.


3.پایین آمدن فشار آب در پکیج دیواری از دیگر دلایل گرم نشدن آب پکیج


گاهی به دلیل پایین بودن فشار آب، پکیج دیواری آب را به خوبی گرم نمی کند. کم بودن فشار آب باعث می شود تا آب به سرعت به جوش برسد. با جوش آمدن آب، سنسور پکیج به برد دستور خاموش شدن شعله را داده و پکیج خاموش می شود. و این موضوع باعث گرم نشدن آب می شود.


برای رفع این مشکل بایستی فشار آب را با بهره گیری از یک پمپ آب افزایش دهید. گاهی نیز مشکل کم بودن فشار آب به دلیل نشتی در پکیج می باشد. رفع این مشکل امری تخصصی بوده و در بسیاری از مواقع به دلیل نصب نامناسب پکیج و آب بندی و شل بودن اتصالات می باشد. برای کسب اطلاعات درباره نحوه نصب صحیح پکیج بر روی آموزش نصب پکیج دیواری فنی حرفه ای در تهران کلیک نمایید.



4.پایین آمدن فشار گاز پکیج دیواری


پایین بودن فشار گاز در پکیج های دیواری یکی از رایج ترین دلایلی است که باعث خوب گرم نشدن آب پکیج می شود. افت فشار گاز در پکیج های دیواری باعث پایین آمدن ارتفاع شعله شده و این موضوع باعث خوب گرم نشدن آب می شود. این موضوع در فصل سرد سال که مصرف گاز بیشتر است، بیشتر به چشم می خورد.


برای رفع این مشکل ابتدا فشار گاز ورودی به ساختمان را بررسی نمایید. در صورت پایین بودن سطح فشار توصیه می کنیم در ساعات پیک مصرف گاز از روشن کردن و استفاده از آب برای مدت زمان طولانی خودداری کنید. در صورتی که فشار گاز مناسب بود بررسی کنید که آیا شیرها و دستگیره های گاز باز هستند یا خیر.


5.خراب شدن فلوسوئیچ آبگرم از دیگر دلایل گرم نشدن آب پکیج


خرابی این قطعه در پکیج از دیگر دلایلی است که باعث گرم نشدن آب در پکیج های دیواری می باشد. در صورتی که گرم نشدن آب به دلیل خرابی این قطعه باشد به هنگام باز کردن همزمان آب سرد و گرم تنها آب سرد جاری می شود.


رفع این مشکل در پکیج دیواری امری تخصصی بوده و نیازمند یادگیری تعمیرات پکیج دیواری می باشد. برای یادگیری مهارت های لازم جهت تعمیر پکیج های دیواری روش های گوناگونی وجود دارد. انتخاب روش یادگیری وابسته به هدف شما از یادگیری می باشد. در صورتی که قصد یادگیری حرفه ای تعمیرات پکیج را دارید و می خواهید وارد بازار کار عالی این شغل شده و به درآمدزایی بپردازید، شرکت در دوره های آموزشی بهترین گزینه است.


امروزه آموزشگاه های متعددی در تهران و سایر شهرستان ها دوره های آموزش تعمیرات پکیج دیواری را برگزار کرده و کارآموزان را برای ورود به بازار کار این شغل آماده می کنند. بهترین آموزشگاه پکیج را انتخاب کرده و در دوره های آن ثبت نام نمایید.



دوره پکیج دیواری را در کدام آموزشگاه ثبت نام کنیم؟


آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه های فعال در زمینه برگزاری دوره های نصب و تعمیرات پکیج دیواری است که به صورت تخصصی و کارگاهی دوره های پکیج را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را آموزش داده و وارد بازار کار می نماید.


دوره های پکیج دیواری در این آموزشگاه شامل دو دوره آموزش نصب و آموزش تعمیرات پکیج می باشد. دوره نصب که ابتدا و پیش از دوره تعمیرات برگزار می شود به صورت تخصصی به بررسی طریقه نصب پکیج دیواری و کلیه نکات و ترفندهای لازم برای نصب می پردازد.


کلاس آموزش تعمیرات پکیج دیواری به بررسی کلیه مشکلات پکیج دیواری و نحوه عیب یابی و تعمیرات آن می پردازد. کلیه دوره های نصب و تعمیرات پکیج در این آموزشگاه به صورت عملی برگزار می شود و کارآموز طی دوره به صورت عملی بر روی پکیج های دیواری کار کرده و به رفع اشکال و تمرین می پردازد. ضمن اینکه در صورتی که کارآموز طی دوره به طور کامل با مفاهیم نصب و تعمیر پکیج آشنا نشود می تواند به صورت در دیگر دوره های پکیج این آموزشگاه شرکت نماید.


آموزش نصب صحیح پکیج، آموزش هواگیری پکیج، آموزش رسوب گیری پکیج، آموزش نصب صحیح دود کش، آموزش عیب یابی و تعمیرات بای پس، آموزش عیب یابی فلوسوئیچ، آموزش کامل عیب یابی و تعمیرات پمپ، منبع انبساط، مبدل و دیگر قطعات پکیج و غیره برخی از سرفصل های ارائه شده در این دوره می باشد.


لازم به ذکر است که در پایان دوره نصب و تعمیرات پکیج مدرک معتبر دو زبانه به کارآموزان ارائه می شود. همچنین کارآموزان می توانند به صورت نامحدود از پشتیبانی آموزشگاه استفاده نمایند. ارائه خوابگاه، امکان پرداخت اقساطی شهریه برخی از دیگر مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه است.


این آموزشگاه علاوه بر دوره های پکیج دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. کلاس آموزش برق ساختمان فنی حرفه ای، دوره نصب و تعمیرات کولر گازی، دوره تعمیرات لوازم خانگی، دوره تعمیرات موبایل، دوره مکانیک و برق خودرو برخی از ده ها دوره برگزار شده در این آموزشگاه است.


برای اطلاعات بیشتر از دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی/https://barghgostaran.com مراجعه نمائید.


همچنین می‌توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمائید.



انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته