دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1399 - 16:32
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تأکید کرد؛

لزوم نقش‌آفرینی بسیج کارکنان در ارتقای فرهنگی و آموزشی دانشگاه و جامعه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: بسیج کارکنان به‌عنوان مجموعه‌ای از افراد متخصص و متعهد باید در ارتقای وضعیت فرهنگی و آموزشی دانشگاه و جامعه به‌خوبی نقش‌آفرینی کند.
کد خبر : 560966
کاشان22.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کاشان، میثم عرب‌زاده در دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با تبریک این ایام و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع شورای مرکزی بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: در بسیاری از امور موازی‌کاری موجب اتلاف انرژی و هزینه می‌شود در حالی که با تمرکز و هدف‌گذاری مطلوب می‌توان بهتر عمل کرد و به نتایج درخشان‌تری رسید که بی‌تردید بسیج کارکنان می‌تواند وارد این میدان شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تأکید کرد: بسیج کارکنان به‌عنوان مجموعه‌ای از افراد متخصص و متعهد در کنار بسیج اساتید و دانشجویی باید در ارتقای وضعیت فرهنگی و آموزشی دانشگاه و جامعه به‌خوبی نقش‌آفرینی کند.


وی با بیان فرمایش مقام معظم رهبری درباره بسیج اظهار کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند؛ بسیج و بسیجیان باید با رصد مشکلات، هرجایی که به وجود‌شان نیاز است، وارد عرصه شوند و گره‌گشایی کنند.


عرب‌زاده وضعیت فرهنگی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان را مطلوب خواند و افزود: مجموعه استادان و کارکنان در مدت 36 ساله عمر این دانشگاه به‌خوبی به رشد و بالندگی این مجموعه کمک کرده‌اند.


سیداصغر خادم فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان نیز با ارائه گزارشی به معرفی اعضای شورای مرکزی پرداخت و گفت: رسالت ما ورود به میدان‌هایی است که به حضور بسیجیان نیاز است و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته