دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دانشگاه همراه با انقلاب/ 25 سلیمی شاملو:

شهدا نماد افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، شهدا را نماد افتخار و سربلندی ایران اسلامی دانست که با مقاومت در برابر دشمنان این آب و خاک جان خود را فدا کردند.
کد خبر : 560689
photo_۲۰۲۱-۰۱-۳۱_۰۲-۳۸-۲۵.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهر، همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در راستای تجلیل از شهدای امنیت اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با حضور در منزل  شهید ساسان امیرخانی ضمن دلجویی از پدر شهید با اهدای لوح سپاس  از ایثارگری‌های این شهید تجلیل کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در این مراسم با قدردانی و دلجویی از  خانواده شهید  امیرخانی، شهدا را نماد افتخار و سربلندی ایران اسلامی دانست که با مقاومت در برابر دشمنان این آب و خاک  جان خود را فدا کردند.



علی سلیمی شاملو افزود: امنیت و اقتدار ایران اسلامی در سایه ازجان‌گذشتگی شهدا حاصل شده و وظیفه داریم که ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و اگر امروز آرامشی در جامعه ما جاری و ساری بوده به برکت خون پاک شهداست.
 
به گزارش آنا، شهید ساسان امیرخانی متولد 1379 از شهرستان اهر روز شنبه (18 مهر 1399) هنگام پاسداری و تأمین امنیت مرز‌های کشورمان و هنگام درگیری با تروریست‌های مسلح در منطقه مرزی بیوران سردشت به درجه رفیع شهادت نائل شد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته