دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1399 - 15:54
دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر لارستان:

نتیجه برنامه‌های دانشگاه دعوت مردم به معروف و پرهیز از منکر باشد

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرستان لارستان گفت: می‌توان برنامه‌های دانشگاهی را به‌گونه‌ای مدیریت کرد که نتیجه آن دعوت همه اقشار جامعه به معروف و پرهیز آنان از منکر باشد.
کد خبر : 560667
WhatsApp Image 2021-01-31 at 12.39.08.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، احمد شریفی در جلسه ستاد امر به‌ معروف و نهی امر منکر شهرستان لارستان با یادآوری برنامه‌های خوب و اثربخش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اظهار کرد: هرچند که بسیاری از برنامه‌های انجام‌شده جزء وظایف ذاتی دانشگاه است؛ اما می‌توان این برنامه‌ها را به‌گونه‌ای مدیریت کرد که نتیجه آن دعوت همه اقشار جامعه به معروف و پرهیز آنان از منکر باشد.


وی با تشکر از فعالیت‌های انجام‌شده در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با طرح مسائلی در این باره خواستار توجه مدیران ارشد شهرستان به این امر مهم شد و امربه‌معروف را یکی از واجبات فراموش‌شده دانست که باید مورد توجه مسئولان و دانشگاهیان قرار بگیرد.


دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرستان لارستان اضافه کرد: حفظ نظام اسلامی از بزرگ‌ترین معروف‌ها بوده و این مسئولیت سنگین و رسالت تاریخی بر عهده همه ماست.


فعالیت واحد لارستان در حوزه امربه‌معروف و نهی امر منکر به‌صورت برخط


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان نیز اظهار کرد: امروز تعداد قابل توجهی از استادان آماده فعالیت در حوزه امر به‌ معروف و نهی امر منکر هستند و بعد از شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های خود را به‌صورت برخط پیگیری می‌کنند.


مهدی زارع افزود: شرایط ایجادشده به دلیل شیوع کرونا را دارای تهدید و فرصت است که دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با عملکردی مناسب، تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و امیدوارم با همکاری همکاران فضا را برای تقویت امر به‌ معروف و نهی امر منکرمهیا کنیم.


به گزارش آنا، در این نشست اعضای ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با ارائه گزارشی از عملکردهای این واحد دانشگاهی خواستار همکاری‌های بیشتر با ستاد امر به‌ معروف شهرستان و دفتر امام جمعه شهرستان لارستان شدند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته