دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1399 - 17:23
جهانگیری:

تنها دغدغه مردم گرانی برخی از اقلام است

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار کرد: ملت ایران شاهد بودند که در جنگ اقتصادی ما به‌هیچ‌عنوان با کمبود کالای اساسی مواجه نشدیم اما تنها دغدغه مردم افزایش نرخ برخی از اقلام است.
کد خبر : 560386
31625_577.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از بندر امام خمینی، اظهار کرد: ملت ایران شاهد بودند که در جنگ اقتصادی ما به‌هیچ‌عنوان با کمبود کالای اساسی مواجه نشدیم اما تنها دغدغه مردم افزایش نرخ برخی از اقلام است.


معاون اول رئیس‌جمهور افزود: کالاهای اساسی در نقاط مختلف کشور بر اساس نیازهای مردم توزیع شده و در این زمینه هیچ کمبودی احساس نمی‌شود.


وی گفت: اکنون بیش از ۳۰۰ هزار تن دانه روغنی و روغن خام در انبارهای گمرکات بندر امام خمینی (ره) موجود است و در زمینه تأمین روغن هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد.


معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه بندر امام خمینی یکی از مهم‌ترین بنادر فله‌ای و استراتژیک کشور است و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به این بندر وارد و در سطح کشور به خوبی توزیع می‌شود، بیان کرد: کشتی‌های تجاری به صورت مستمر اقلام مورد نیاز کشور را از طریق این بندر وارد می‌کنند و توزیع اقلام نیز با شتاب مناسبی صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته