دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1399 - 11:02
دانشگاه همراه با انقلاب/ 6 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه:

تلاش دشمنان برای بی‌اثرکردن انقلاب اسلامی بی‌فایده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه اظهار کرد: اکنون که در آستانه ورود به چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، باید قاطعانه بگوییم که تلاش دشمنان برای بی‌اثرکردن این انقلاب بی‌فایده بوده است.
کد خبر : 560242
IMG_20181017_085648.jpg

محمود صباحی‌زاده با تبریک فرارسیدن 12 بهمن سالروز ورود امام‌خمینی(ره) به کشور و پیروزی مردم بر حکومت ستمشاهی به خبرنگار خبرگزاری آنا در بندرلنگه گفت: این انقلاب یکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌های جهان بوده که باعث شده برای دیگر کشورهای ستمدیده الگو شود، به‌طوری‌که بعد از انقلاب، استعمارگران در کشورهای زیر سلطه خود دچار مشکل شدند؛ زیرا انقلاب باعث شد قشر ستمدیده به خود آمده و برای استقلال و خودکفایی و رهایی از بند استعمارگران به جوشش درآیند.


رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه بیان کرد: بدون شک رهبری داهیانه امام‌خمینی‌(ره) و صبر و استقامت ایشان یکی از بارزترین علل این پیروزی بوده که با پشتیبانی مردم به ثمر نشست.


صباحی‌زاده افزود: اثرات انقلاب اسلامی، جلوگیری از به تاراج رفتن ثروت ملی کشور و خارج کردن امور از دست بیگانگان و سپردن آن به دست مردم بود به‌طوری‌که مردم دیگر خود را برده و نوکر بیگانگان نمی‌دیدند و این انقلاب ‌عزتی دوباره به آنان داد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه تأکید کرد: با گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب تلاش دشمنان برای بی‌اثرکردن این انقلاب بی‌فایده بوده است؛ زیرا مردم ما بعد از انقلاب  و هشت سال دفاع مقدس فهمیدند که هیچ‌گاه دستی از بیرون برای کمک آنان نخواهد آمد و خود مردم باید با همدلی و اتحاد از پس مشکلات برآیند و در این راه باید گوش به فرمان رهبری بوده و هرگز اجازه ندهند قطار انقلاب از حرکت بایستد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته