دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1399 - 11:42
بشیری:

تهاتر اطلاعات 3 قوه کاهش فرار مالیاتی را در پی خواهد داشت

نماینده پاکدشت در مجلس گفت: با وجود زیرساخت‌های مختلف و سامانه‌های متعدد که امکان تهاتر همه اطلاعات وجود دارد فرار مالیاتی معنا ندارد به شرطی که همه قوا اهتمام ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.
کد خبر : 560055
1.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، فرهاد بشیری نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت و مجلس وظیفه دارند حداکثر تمرکز خود را برای بهبود زندگی مردم و روان کردن آن به کار ببندند نه اینکه مردم در تهیه مایحتاج روزانه خود و دیگر نیازهای معیشتی خود دغدغه داشته باشند.


وی افزود: دولت و مجلس در سال 1400 بایستی تمرکز ویژه‌ای برای ارتقای ارزش پول ملی کشور به کار ببندند و با کارهای دقیق و منطقی تلاش داشته باشند اقتصاد کشور را بهبود ببخشند.


نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بی‌توجهی به معیشت مردم صورت گیرد آنها خسارت دیده و سختی‌ها و معضلات زیادی را متحمل خواهند شد؛ لذا ضروری است تا دولت و مجلس برای رفع این مشکلات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.


بشیری گفت: مجلس بنای برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال 1400 ندارد و نمایندگان هم به شدت مخالف این موضوع هستند چرا که این کار مستقیماً اثرات سنگین و زیان‌باری بر زندگی مردم خواهد گذاشت، زیرا حقوق‌شان و درآمدهایشان با هزینه‌های روزانه تطابقی ندارد.


وی افزود: دولت و مجلس باید در سال 1400 بساط فرارهای مالیاتی را برچینند و اگر همه قوا در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند ساماندهی مالیات‌ها را عملیاتی کرده و از سرمایه‌داران مالیات بستانند. 


بشیری گفت:‌ نباید اجازه داد افراد از پرداخت مالیات فرار کنند و اگر همگان مالیات بپردازند خیلی از مشکلات حل خواهد شد؛ این در حالی است که متأسفانه در شرایط فعلی از کارگر و کارمندان جامعه مالیات دریافت می شود اما متمولین، سرمایه‌داران و دارندگان درآمدهای هنگفت از زیر پرداخت مالیات فرار می‌کنند.


نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با وجود زیرساخت‌های مختلف و سامانه‌های متعدد که امکان تهاتر همه اطلاعات وجود دارد فرار مالیاتی معنا ندارد به شرطی که همه قوا اهتمام ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته