دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 بهمن 1399 - 11:09

مغز گردوی تویسرکان امروز چه قدر است؟

به طور کلی توصیه می‌شود که روزانه یک یا دو عدد مغز گردو را میل کنید. اما تا مصرف 7 مغز گردو در روز هم مشکلی برای شما به وجود نمی‌آورد. روش‌های مختلفی هم برای مصرف مغز گردو وجود دارد.
کد خبر : 559345
توسیرکان.jpg

 به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، گردو، خوراکی خوشمزه و مفیدی است که می‌تواند به تقویت حافظه و تمرکز ما در طول روز کمک زیادی کند. طبق تحقیق جدیدی که در دانشگاه کالیفرنیا انجام شده، خوردن گردو در فعالیت بهتر مغز موثر است. از طرفی خوشبختانه این ماده لذیذ را تقریبا هر روز در وعده‌های غذایی مختلفی استفاده می‌کنیم!


در این بین قیمت مغز گردو هم مثل بیشتر مواد غذایی دیگر، در طول سال دستخوش تغییرات زیادی می‌شود. برای مثال اینکه گردو را در چه فصلی و از کدام فروشگاه خریداری کنیم و نوع گردویی که انتخاب می‌کنیم، در قیمت تمام شده آن تاثیر مستقیمی دارد.


اما قیمت مغز گردو امروز چه قدر است؟ در این مقاله قصد داریم پاسخ سوالات مختلفی که درباره مغز گردو وجود دارد را بررسی کرده و یک راه مطمئن برای اطلاع از قیمت مغز گردو به صورت روزانه را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


مقدار مجاز مصرف گردو چه قدر است؟


به طور کلی توصیه می‌شود که روزانه یک یا دو عدد مغز گردو را میل کنید. اما تا مصرف 7 مغز گردو در روز هم مشکلی برای شما به وجود نمی‌آورد. روش‌های مختلفی هم برای مصرف مغز گردو وجود دارد. می‌توانید در وعده صبحانه این خوراکی خوشمزه را میل کنید. همچنین می‌توانید این ماده لذیذ را به خوراکی‌های عصرانه خود اضافه کنید و یا با آن غذاهای خوشمزه‌ ایرانی درست کنید.


هر گردو چه قدر کالری دارد؟


بسیاری از شما رژیم‌های غذایی خاصی را دنبال می‌کنید و احتمالا یکی از سوال‌های مهمتان برای مصرف مغز گردو درباره میزان کالری آن است. هر گردو حدود 26 کالری دارد. بنابراین اگر شما روزی دو گردو مصرف کنید، حدود 50 کالری مصرف خواهید کرد.


آیا مصرف گردو به کاهش وزن کمک می‌کند؟


جواب کوتاه به این سوال «بله» است. گردو سرشار از چربی‌های اشباع نشده سالم برای قلب است که آن‌ها را برای کاهش وزن به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کند. گردو قدرت شگفت‌انگیزی در کنترل اشتهای ما دارد. چراکه این خوراکی سرشار از ویتامین و چربی‌های مفید است. بنابراین مصرف گردو در کاهش وزن موثر خواهد بود. اما قبل از هر تصمیمی، در صورتی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌کنید، لازم است که با پزشک متخصص خود مشورت‌ کنید.


قیمت امروز گردو چه قدر است؟


تا اینجا به سوالات متداولی که درباره گردو وجود دارد، پاسخ دادیم. اما قبل از آنکه تصمیم به خرید گردو با قیمت و شرایط مناسب بگیرید، باید درباره حدود قیمت آن اطلاعات داشته باشید. همانطور که اشاره شد، قیمت گردو به عوامل مختلفی بستگی دارد. کیفیت و نوع گردو، زمان خرید شما، فروشگاهی که برای خرید مغز گردو انتخاب می‌کنید و بسیاری از موارد دیگر، در قیمت تمام شده مغز گردو تاثیرگذار است.


در حال حاضر قیمت گردو با پوست از 106 تا 136 هزارتومان است و قیمت مغز گردو از 75 تا 265 هزار تومان اما قیمت‌ها به صورت روزانه تغییر می‌کند برای اطلاع از قیمت گردو به صورت روزانه می‌توانید از سایت فروشگاه پوست کاغذی (poostkaghazi.com) بازدید کنید.


این فروشگاه اینترنتی، تنها گردوی اصل تویسرکان را به فروش می‌رساند. از آن جایی که صاحبان این کسب و کار، خود باغ‌دار هستند، خیالتان از قیمت مناسب مغز گردویی که تهیه می‌کنید هم راحت خواهد بود.


علاوه بر آن، امکان بازگشت وجه هم در خرید از پوست کاغذی وجود دارد. یعنی اگر به هردلیلی از کیفیت محصول راضی نبودید، می‌توانید آن را پس دهید. برای مشاوره رایگان درباره خرید گردو هم می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

برچسب ها: گردو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته