دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرزامی در گفتگو با آنا:

تیمی که به سایپا می‌بازد بوی قهرمانی نمی‌دهد/ فکری نقاط ضعف استقلال را برطرف کند

پیشکسوت تیم استقلال گفت: فکری گفته استقلال بوی قهرمانی می‌دهد ولی تیمی که به سایپا می‌بازد شانسی برای قهرمانی ندارد.
کد خبر : 558906
02.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم استقلال با قبول شکست خانگی مقابل سایپا شرایط خطرناکی در جدول پیدا کرد و ممکن است صدر جدول را از دست بدهد. آبی‌پوشان در شرایطی بازی را واگذار کردند که کمتر کسی انتظار داشت که استقلال در مصاف با حریفی چون سایپا بازنده شود اما بار دیگر این تیم با شکست در دیداری نه‌چندان مهم نشان داد که ضمانتی برای قهرمانی‌اش در این فصل وجود ندارد.


غلامحسین فرزامی در خصوص شکست استقلال مقابل سایپا به خبرنگار ورزشی آنا عنوان کرد: سرمربی استقلال با پیروزی مقابل تراکتور و ایستادن در صدر جدول دچار وهم شده بود. او دچار این تصور شد که تیمش می‌تواند به راحتی قهرمان شود، برای همین هم دقت لازم را برای دیدار با سایپا به خرج نداد و با ترکیبی به میدان رفت که مربی حریف انتظارش را داشت.


وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مشکل استقلال در این فصل، نداشتن آنالیزور است. تیم سایپا برخلاف استقلال از مربی جوان و خوش‌فکر و البته خوش اخلاقی چون ابراهیم صادقی برخوردار است که به دقت آبی‌پوشان را آنالیز کرده بود و برای دقیقه به دقیقه مسابقه برنامه داشت و هدفی را که دنبال می‌کرد در پایان برایش محقق شد.


پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مشکل استقلال در دیدار با سایپا نداشتن برنامه مشخص برای گلزنی بود. این تیم به خوبی حریف خود را آنالیز نکرد و بی برنامه روی دروازه حریف می‌آمد. به نظرم سرمربی استقلال نباید خودش را اسیر یک پیروزی کند چون با برتری مقابل تراکتور به کسی قهرمانی نمی‌دهند. فکری اگر ادعا دارد از دانش مربیگری خوبی برخوردار است باید بتواند در تمامی بازی‌ها موفق باشد.


وی یادآور شد: از دست دادن سه امتیاز مقابل سایپا نشان داد که سرمربی استقلال هنر مربیگری کاملی ندارد و اگر می‌خواهد با این روند عمل کند، مطمئن باشد این فصل شانسی برای گرفتن سهمیه هم نخواهد داشت. او با حقایق مواجه شود و سعی بر رفع مشکلات کند. برای موفقیت در لیگ برتر در تمامی دیدارها تیم باید نتیجه بگیرد.


فرزامی در خصوص ادامه فصل و اینکه فکری گفته بود استقلال بوی قهرمانی می‌دهد، عنوان کرد: تیمی که به سایپا می‌بازد، بوی قهرمانی می‌دهد؟! به نظرم او حرف عجیبی زده است. ضمن اینکه نباید انتظار داشته باشد داوران بتوانند مطابق خواسته او قضاوت کنند. وظیفه داور آن چیزی است که می‌بیند. متأسفانه فکری به همراه پرویز مظلومی خیلی به مسائل داوری اعتراض می‌کنند و این موضوع تمرکز بازیکنان را می‌گیرد.


وی یادآور شد: قصد این را نداریم که زود قضاوت کنیم ولی روندی که استقلال می‌رود مسلماً به قهرمانی منجر نمی‌شود. ضمن اینکه آقای فکری زمانی که تیمش می‌بازد چرا یادش می‌افتد کسی حامی تیمش نیست و او را تنها می‌گذارند و در موقع برد چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. باز هم می‌گویم او تمرکزش را بگذارد روی نتیجه گرفتن، آنالیزور به کادر فنی تیمش اضافه و شرایطی را فراهم کند که بتواند امتیاز بگیرد. هنوز فرصت هست ولی در 12 بازی که استقلال انجام داده با وجودی که در امتیازگیری موفق بوده ولی هیچ بازی زیبایی از سوی آبی‌پوشان ندیده‌ایم.


فرزامی تأکید کرد: سرمربی استقلال اگر می‌خواهد تا پایان فصل در این تیم بماند و تیمش را در قامت قهرمانی نگه دارد، بهتر است به جای آنکه وقتش را صرف اعتراض به عملکرد داور مسابقه کند، روی قدرت تیمش بگذارد. این انتظار از پرویز مظلومی سرپرست تیم هم وجود دارد که به جای پرداختن به مسائل داوری و تحریک کردن این قشر زحمتکش سعی کند دیگر مسائل تیم را به درستی مدیریت کند. امیدوارم درس‌های لازم از شکست برابر سایپا گرفته شود تا در بازی‌های بعدی آبی‌پوشان بازنده نباشند. ضمن اینکه هیئت مدیره دلایل ناکامی برابر سایپا را با دقت بررسی کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته