دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یادداشت؛

بخت و اقبال به داد فکری نرسید/ استقلال به زمین سفت خورد

بخت و اقبال در دیدار با سایپا به کمک محمود فکری و استقلال نیامدند تا فرصتی مناسب هدر برود.
کد خبر : 558893
_632-fit-799x557.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا - ابراهیم طالبی؛ کاش محمود فکری و شاگردانش اجازه داده بودند، مهر برتری خارج از خانه بر تراکتور که با کلی تعریف و تمجید و سلام و صلوات بنامشان سند زدیم خشک می‌شد، بعد باختی خانگی را آن هم در مقابل تیم جوان و کم ادعایی چون سایپا پذیرا می‌شدند.


البته وقتی دقیقه ۹۳ بازی رشید مظاهری، عقاب دروازه آبی‌ها برای گشودن دروازه حریف به صف مهاجمین تیم اضافه می‌شود، آن هم تیمی که قدرت خط حمله‌اش وزنی بیشتر از کل لیگ دارد، باید دانست که اوضاع وخیم است.


نباید فراموش کرد اگر سرمربی محترم تیم استقلال تنها نیم نگاهی به عرایض منتقدانی چون ما، بعد از بازی‌های مقابل صنعت نفت آبادان، شهر خودرو، گل‌گهر سیرجان و ... داشته باشند، خدمت ایشان عرض شد که نمی‌توان در یک ماراتن طولانی پیوسته به حضرات بخت و اقبال و پنجه‌های بهترین سنگربان ایران رشید مظاهری دل بست برنده بود.


در مصاف با سایپا دیدیم که استقلال برای بازنده نبودن تنها یکبار پنجه‌ها جادویی رشید مظاهری را نیاز داشت و چند مثقال لطف جناب بخت و اقبال برای یک بار گل زدن از آن همه شانس گل. بله آقای فکری این همان زمین سفتی است که گاه  به آن می‌خوریم. از سویی دیگر سرمربی استقلال باید دشمنان فرضی و مرزی، چه خودی و چه غیر خودی را فراموش کند و دنبال این باشد که چرا تیمش همیشه ناکام در نیمه دوم به اصطلاح نیمه مربیان است. ضمنا یک پرسش، می‌دانید چرا سر آلکس فرگوسن بیش از یک دهه  قهرمان لیگ جزیره بود.


پاسخ؛ او مقابل حریفان مدعی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس چون چلسی، آرسنال و لیورپول یا منچسترسیتی  همیشه برنده نبود ولی پیوسته مقابل تیمهایی چون برایتون، چارلتون یا بیرمنگام پیروز می‌شد.


یادتان باشد امتیازات از دست داده شده در بازی بازی با فولاد، پیکان، ذوب‌آهن و حالا سایپا، در صورت حساب پایان فصل بهایی گران روی دست تیم می‌گذارد. صادقانه بگوییم ناکامی دیگری در راه قهرمانی با این روند نصیب استقلال می‌شود و حریف سنتی سرخ‌پوش اگر در دور پیروزی‌های متوالی قرار بگیرد همچون فصول اخیر صاحب عنوان قهرمانی خواهد شد. 


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته