دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1399 - 13:30
فقیه خبر داد؛

تشکیل کارگروه‌های عفاف و حجاب در مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر از تشکیل کارگروه‌های عفاف و حجاب، شورای حل اختلاف، امنیت، فضای مجازی، ایجاد اشتغال، بهداشت و درمان، فرهنگ و جامعه در این مجمع خبر داد.
کد خبر : 558633
3447992.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، نشست اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و با حضور رئیس این دانشگاه برگزار شد.


مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در این نشست با بیان اینکه این مجمع در لبیک به ندای مقام عظمای ولایت و در راستای اجرایی‌سازی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و متکی بر نیروهای مردمی در حال فعالیت است، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، مهم‌ترین گام در امر به معروف و نهی از منکر، امر به بزرگ‌ترین معروف‌ها و نهی از بزرگ‌ترین منکرهاست.


خضر فقیه اضافه کرد: ایجاد نظام اسلامی بزرگ‌ترین معروف و معروفی بالاتر از حفظ نظام اسلامی نیست، از سوی دیگر حفظ و آبروی ملت ایران معروفی بزرگ است.


وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های عفاف و حجاب، شورای حل اختلاف، امنیت، فضای مجازی، ایجاد اشتغال، بهداشت و درمان، فرهنگ و جامعه در مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اضافه کرد: کارها در عرصه امر به معروف و نهی از منکر با نگاه انقلابی انجام می‌شود و مردم به مسئولیت انقلابی خود یعنی امر به معروف و نهی از منکر عمل می‌کنند.


مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دولت نسبت به دولت، دولت نسبت به مردم، مردم نسبت به دولت و مردم به مردم وظایفی دارند که مجمع رهروان با ورود به‌موقع از مغایرت‌های احتمالی برنامه‌های پیش‌بینی شده خواهد کاست.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته