دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1394 - 13:21

تجلیل از 24 پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان

24 پژوهشگر و محقق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان به مناسبت هفته پژوهش تجلیل شدند.
کد خبر : 55827

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش و با تجلیل و قدردانی از 24 پژوهشگر و محقق این واحد برگزار شد، با توجه به اینکه در دین اسلام به اهمیت علم پرداخته شده است، اظهار کرد: علمی که منجر به تعالی بشر شود و جامعه را به سمت ارزش‌ها سوق دهد، سودمند است.


مجتبی بابایی تأکید کرد: علمی ارزشمند است که به نیازهای جامعه بشری به ویژه جامعه اسلامی ما پاسخ دهد و این امکان‌پذیر نیست مگر در سایه تحقیق و پژوهش هدفمند و جهت‌یافته.


وی ادامه داد: علم همراه با پژوهش نیازهای جامعه را ارزیابی و مشکلات را به صورت مسئله طرح می‌کند و برای رفع آن برنامه ارائه می‌دهد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان، بزرگ‌ترین رسالت دانشگاه‌ها و سیستم‌های متولی دانش و پژوهش را رفع این مشکلات دانست و اظهار کرد: فرهیختگان و متفکران جامعه باید در راستای پویایی جامعه بیشتر از گذشته به مقوله پژوهش توجه داشته باشند.


وی با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به این موضوع نگاه ویژه دارد، حرکت به سمت سیاست‌های دانش‌بنیان را سیاست این دانشگاه دانست و افزود: برقراری ارتباط بین صنعت، دانشگاه و جامعه در برنامه است.


بابایی با تاکید بر اینکه جامعه‌ پویا پژوهش را درک کرده و به خوبی به آن می‌پردازد، از یکپارچه‌سازی و جهت دادن به امکانات انسانی و منابع فیزیکی داخل دانشگاه از جمله آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها در قالب طرح «ساها» در این زمینه یاد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته