دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1399 - 16:36
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج):

مسئولان مانند شهید حاج‌قاسم سلیمانی مدیر بحران باشند

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) با تبیین رشادت‌های شهید سلیمانی گفت: مسئولان کشور باید مانند سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی مدیر بحران باشند.
کد خبر : 558149
IMG_20210122_140227_973.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لنجان، حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی در مراسم دهه فاطمیه به‌مناسبت سالگرد روز حماسه و ایثار مردم شهرستان لنجان که به میزبانی مسجد امام موسی کاظم(ع) زرین‌شهر و با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه زرین‌شهر و اقشار مختلف مردم شهیدپرور این شهر برگزار شد با ذکر خاطراتی از محبت و دلسوزی شهید‌ سلیمانی اظهار کرد: مسئولان کشور باید مانند این شهید بزرگوار مدیر بحران باشند.


وی با اشاره به چهار مؤلفه زندگی دختر نبی‌اکرم(س) یعنی انتخاب عاقلانه و مدبرانه، ولایتمداری، امید و استفاده از ظرفیت‌ها عنوان کرد: بصیرت و آگاهی رمز ماندگاری افراد در دوران انقلاب اسلامی است که باید مانند شهدا به آن عمل کنیم.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه رزمندگان اسلام و شهدا از پیروان راستین حضرت فاطمه هستند، تأکید کرد: حضرت صدیقه کبری(س) برای افزایش بصیرت و آگاهی‌دادن به مردم از تشییع جنازه خودشان هم به‌عنوان آخرین ظرفیت استفاده کردند.


مسئول قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) استان اصفهان با توجه به اهمیت قوه مجریه در ارکان نظام و اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: باید به مردم بصیرت وآگاهی داده شود تا کسی را انتخاب کنند که تسلیم ولایت بوده و باور قلبی خدمتگزاری به مردم را داشته باشد.


در ادامه این مراسم نیز یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان لنجان در تیپ قمر بنی‌هاشم با ذکر خاطراتی از عملیات کربلای ۵ و رشادت‌های شهید شاهمرادی یادآور شد: تدبیر، عقل و درایت، ادب و محبت سردار شهید محمدعلی شاهمرادی و شهدا ادامه دهنده سیره حضرت زهرا و نجات‌بخش معضلات و مشکلات زندگی‌های امروزه است؛ بنابراین در زندگی شخصی هم باید با رعایت ادب و عمل به شئون اجتماعی مانند شهدا عمل کنیم.


سردار شیری ادامه داد: بصیرت‌افزایی مقدمه ولایت‌پذیری است و بسیاری از افراد بر اثر نداشتن این خصیصه از قطار انقلاب پیاده شدند و باید مواظب باشیم که از ولایت و راه شهدا فاصله نگیریم و از قطار پیاده نشویم.


به گزارش آنا، شهرستان لنجان بیش از ۱۲ هزار رزمنده، ۷۵۰ شهید و 2 هزار و 300 جانباز و آزاده را تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرده است.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته