دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1399 - 10:58
بر اساس اطلاعات سازمان هواشناسی؛

دمای هوای تهران از امشب کاهش می‌یابد/ کاهش 15 تا 20 درجه‌ای هوا در بیشتر مناطق کشور

بر اساس اطلاعات سازمان هواشناسی کشور، از امروز تا روز جمعه بیشتر مناطق کشور به طور محسوسی با کاهش دما مواجه هستند.
کد خبر : 558008

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا و بر اساس اطلاعات سازمان هواشناسی کشور، پیش‌بینی می‌شود ظرف امروز و فردا هموطنان ساکن در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، زنجان، بخش از مناطق خوزستان و قسمتی از چهارمحال و بختیاری، همدان و مرکزی شاهد بارش برف و باران باشند.


همچنین پیش‌بینی می‌شود که از بعد از ظهر امروز بارش‌ها در استان‌های شمالی گیلان و مازندران آغاز شده و در اوایل شب هم استان‌های تهران و البرز با بارش پراکنده باران مواجه شوند.


فردا پنجشنبه دوم بهمن‌ماه هم گستره بارش‌ها کل دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق سواحل و همچنین برخی مناطق مرکزی را در بر خواهد گرفت و از بعد از ظهر فردا بارش‌ها در نوار غربی کاهش پیدا می‌کند.


بنا بر گزارش سازمان هواشناسی کشور از امروز تا روز جمعه هم در بیشتر مناطق کشور دمای هوا به طور محسوسی با کاهش مواجه خواهد شد به این صورت که شمال شرق و شرق کشور بیشترین سرما را دارند و با کاهش دمای ۱۵ تا ۲۰ درجه‌ای مواجه هستند و هوای مناطق شمال غرب کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر ۱۰ تا ۱۵ درجه سرد می‌شود و همچنین غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ۶ تا ۱۰ درجه کاهش دما دارند.


انتهای پیام/4076/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته