دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1394 - 10:33
همزمان با فرا رسیدن هفته پژوهش

شانزدهمین سمپوزیوم تخصصی تزیاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی برگزار شد

شانزدهمین سمپوزیوم تخصصی تزیاری با هدف هدایت دانشجویان به ویژه دانشجویان گروه نانوشیمی و نانوتکنولوژی پزشکی در انتخاب موضوعات پایان‌نامه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی برگزار شد.
کد خبر : 55741

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، شانزدهمین سمپوزیوم تزیاری و نخستین سمپوزیوم تخصصی گروه نانوشیمی و نانوتکنولوژی پزشکی در سالن آمفی تئاتر دانشکده داروسازی واحد علوم دارویی با هدف آشنایی دانشجویان در انتخاب موضوع پایان نامه با حضور رئیس واحد برگزار شد.


این سمپوزیوم با حضور دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد نانوشیمی دانشکده شیمی دارویی و نانوتکنولوژی پزشکی دانشکده فناوری­‌های نوین برای راهنمایی در انتخاب موضوع پایان‌نامه و نگارش پروپوزال برگزار شد تا با موضوعات پیشنهادی متنوع گروه‌های آموزشی واحد، حوزه‌های تحقیقاتی استادان داخلی و خارجی، امکانات پژوهشی مراکز همکار و نحوه همکاری آنها آشنا شوند.


مهندس پریسا زیارتی رئیس دانشکده شیمی دارویی این واحد با خیر مقدم به معرفی واحد و دانشکده و زمینه­‌های تحقیقاتی­ش پرداخت.


دکتر نگار معتکف کاظمی، مدیر گروه نانو شیمی و نانو تکنولوژی پزشکی و دبیر برگزاری این سمپوزیوم توضیحاتی درباره معرفی گروه و تدوین پروپوزال و پایان نامه این سمپوزیوم را راهنمای خوب دانشجویان برای انتخاب موضوع پایان نامه و آشنایی آنان با زمینه های پژوهشی استادان راهنما عنوان کرد.


رئیس واحد علوم دارویی هم، سمپوزیوم تزیاری را کنفرانسی آموزشی و بدیع در واحد علوم دارویی معرفی کرد که باعث توانمندی دانشجویان در انتخاب پایان‌نامه است.


دکتر سیدمهدی رضایت در زمینه حوزه‌های نانو دانشکده‌­ها و سطح کلان مطالبی را عنوان کرده و نیز گزارشی اجمالی از کنفرانس بلاروس نیز ارائه داد که مورد توجه دانشجویان قرار گرفت.


تعدادی از استادان مدعو از دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌­های مختلف کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی، مرکز تحقیقات جامع تهران، دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در این نشست در موضوعات مرتبط با فناوری نانو به راهنمایی و ارائه حوزه‌های پژوهشی خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته